Σεμινάρια >> Σεμινάρια Διοίκησης Επιχειρήσεων >> Σεμινάρια Ανάπτυξης Προσωπικών Ικανοτήτων >> Τύποι Συμπεριφοράς - Αποτελεσματική Επικοινωνία

Σεμινάριο Τύποι Συμπεριφοράς - Αποτελεσματική Επικοινωνία με διπλωματία, διακριτικότητα και αξιοπιστία

Ελαχιστοποίηση

Σκοπός Σεμιναρίου

Σκοπός του προγράμματος είναι, οι συμμετέχοντες να αποκτήσουν δεξιότητες αποτελσματικής συμπεριφοράς και επικοινωνίας αξιοποιώντας τα στοιχεία της Διπλωματίας, της διακριτικότητας και της αξιοπιστίας.

 

 Το σεμινάριο Απευθύνεται

Το Σεμινάριο απευθύνεται σε όλες τις κατηγορίες στελεχών επιχειρήσεων που στα πλαίσια των καθηκόντων τους , η χρήση αποτελεμαστικών τρόπων συμπεριφοράς και επικοινωνίας ενισχύει την αποτελεσματικότητά τους. Επίσης απευθύνεται σε στελέχη που βρίσκονται σε άμεση επαφή με τους πελάτες (face-to-face ή στο τηλέφωνο). Το πρόγραμμα αφού τροποποιηθεί ανάλογα με τις δραστηριότητες των συμμετεχόντων, μπορεί να καλύψει ανάγκες ειδικών κατηγοριών στελεχών όπως Στελέχη Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης πελατών, Telemarketing, Πωλήσεων, Area Sales Managers κλπ..

 

Διάρκεια Σεμιναρίου

  Το σεμινάριο διαρκεί 16 ώρες

 

 Προϋποθέσεις Συμμετοχής στο Σεμινάριο

 Η συμμετοχή στο σεμινάριο προϋποθέτει επαγγελματική εμπειρία. 

 

 Συνοπτικό Πρόγραμμα Σεμιναρίου

  •  Τα βασικά προσόντα που απαιτούνται για την αποτελεσματική επικοινωνία.

  •   Πως το περιβάλλον επικοινωνίας διαφοροποιείται σε επαγγελματικές και προσωπικές δραστηριότητες

  • Ο αποτελεσματικός διάλογος αναταλλαγής πληροφοριών μεταξύ διαφόρων ομάδων συνομιλητών.

  • Η αξία των λέξεων

  • Γλώσσα σώματος

  • Χειραψίες

  • Εκφράσεις προσώπου

  • Θέση Σώματος

  •  Διαδικασίες και τεχνικές ενεργής ακρόασης.

  • Top to Bottom επικοινωνία στις επιχειρήσεις

  •  Bottom-Up Επικοινωνία

  •  Επικοινωνία μεταξύ ατόμων με διαφορετική κουλτούρα (για παράδειγμα στελέχη από διαφορετικές χώρες)

  • Πως διασφαλίζουμε ότι το μύνημα έγινε κατανοητό από τους παραλήπτες

  •  Τεχνικές διασφάλισης επιτυγχημένης επικοινωνίας

  •  Μορφές Επικοινωνίας

  •  Συστατικά της Προφορικής Επικοινωνίας

  • Πως να ακούμε αποτελεσματικά (Active listening)

  •  Η Τεχνική των πετυχημένων ερωτήσεων

  • Η αντιμετώπιση του Stress κατά την επικοινωνία

  • Είδη ανθρώπινων συναλλαγών και ο ανάλογος προτεινόμενος χειρσμός των συνομιλητών μας

  •  Είδη ανθρώπινης συμπεριφοράς και ο αντίστοιχος χειρισμός

  • Βασικές Αρχές διπλωματίας

  •  Δομικά στοιχεία της διακριτικότητας

  •  Εκφράσεις και είδη συμπεριφοράς που δηλώνουν αξιοπιστία.

     

Μεθοδολογία Υλοποίησης Σεμιναρίου & Οπτικοακουστικά Μέσα

Πριν την έναρξη του προγράμματος ειδικά ερωτηματολόγια ανάλυσης αναγκών αποστέλλονται σε όλους τους υποψήφιους συμμετέχοντες προκειμένου να γίνει η καταγραφή των εξής στοιχείων:

  • Ακαδημαϊκό Υπόβαθρο
  • Επαγγελματική Εμπειρία στην προηγούμενη καριέρα
  • Τρέχουσα θέση στην Επιχείρηση
  • Προσδοκίες που επιθυμείτε να καλύψει το σεμινάριο
  • Άλλες παρατηρήσεις σχετικά με την υλοποίηση του Σεμιναρίου

 Έντυπο Υλικό

  • Σημειώσεις Εισηγητή και Βιβλίο του Εμπορίου.

     

Υπηρεσίες Catering - Coffee Break

Για τα σεμινάρια που διοργανώνονται πρωϊνές ώρες (09.00-17.00) προσφέρονται 2 Coffee Break με χυμό και βουτήματα (ένα κατά την άφιξή σας και ένα μετά το γεύμα) ενώ το μεσημέρι προσφέρεται καθιστό γεύμα με αναψυκτικό. Για τα σεμινάρια που διοργανώνονται απογευματινές ώρες (17.30-21.30 μμ) προσφέρονται Coffee Break, χυμός και βουτήματα καθόλη την διάρκεια του σεμιναρίου.

 

 Σχόλια - Παρατηρήσεις

Το σεμινάριο στηρίζεται σε ενεργητικές εκπαιδευτικές τεχνικές.

Text/HTML

Ελαχιστοποίηση

 

 Σχετικά Σεμινάρια

Time Management (Διαχείριση Εργασιακού Χρόνου)   ||  Ο Ηγέτης Manager   ||  Συναισθηματική Νοημοσύνη για Ανώτερα Στελέχη  ||  Αποτελεσματική Επικοινωνία για Managers   ||  Time & Stress Management   ||  Τύποι Συμπεριφοράς - Αποτελεσματική Επικοινωνία   ||  Τα μυστικά του Image Making στην πράξη   ||  Νευρογλωσσικός Προγραμματισμός  ||  Επαγγελματική Εμφάνιση και Συμπεριφορά   ||  Η Γυναίκα Manager  ||  Επιτυχημένες Αναφορές   ||  Συναισθηματική Νοημοσύνη - Το μυστικό της απόδοσης  ||  Κατάκτηση της Προσωπικής & Επαγγελματικής Επιτυχία  ||  Influence Skills - Βασικές Αρχές Επιρροής  ||  Problem Solving : Επίλυση Προβλημάτων  ||  Delegation : Αποτελεσματική ανάθεση εργασιών  ||  Αναπτύξτε Αποτελεσματικά τα Στελέχη σας  ||  Διαχείριση άγχους και θυμού  ||  Spiritual Intelligence - Πνευματική Νοημοσύνη  ||  Εμπορική Αλληλογραφία  ||  Εμπορική Αλληλογραφία (Comm. Corresponding)

Εκδηλώστε Ενδιαφέρον

Ελαχιστοποίηση

Πληροφορίες

Ελαχιστοποίηση

Επικοινωνία

Ελαχιστοποίηση

  Q-Training  Αθήνα: Εκπαιδευτικό Κέντρο: Καλλιρρόης 85, 117 45, Νέος Κόσμος (100μ από Metro Fix), Κεντρικά Γραφεία: Ηρακλέους 11, 117 43, Νέος Κόσμος Τηλ. Κέντρο: 210 9244468  Fax. 210 9244510 e-mail: info@q-training.gr   Θεσσαλονίκη: Τηλ. 23920 92542, Fax. 23920 92543, Ιωάννινα: Πλατεία Ομήρου 12, Τηλ. 2651067888 Σύρος: Αντώνιος Βουτσίνος, Φολεγάνδρου 17, Τηλ. 2281086844

Αρχική | Προγραμματισμένα Σεμινάρια | Δομή Site