Η συμμετοχή στο σεμινάριο προϋποθέτει επαγγελματική εμπειρία.
Συνοπτικό πρόγραμμα Σεμιναρίου
Ποιος είναι ο στρατηγικός πελάτης;
Τι είναι η στρατηγική διαχείριση των πελατών;
Ορίζουμε την διαχείριση των μεγάλων πελατών σαν πρωτοβουλία της επιχείρησης και όχι των πωλήσεων:
Η δημιουργία της ιδανικής ηγεσίας στην διαχείριση των μεγάλων πελατών
Η ευθυγράμμιση και η δέσμευση της επιχείρησης για την ικανοποίηση των αναγκών και των προσδοκιών των μεγάλων πελατών:
Τα σημαντικότερα στοιχεία και τα οφέλη της επιχείρησης από την ευθυγράμμιση
Γιατί είναι δύσκολη η ευθυγράμμιση;
Αρχίζουμε με τον σωστό αριθμό και τους σωστούς μεγάλους πελάτες:
Τρόποι για να εξετάσουμε την κατάταξη των στρατηγικών πελατών
Οι έξι (6) ερωτήσεις
Τα κριτήρια επιλογής των στρατηγικών πελατών
Δημιουργούμε την κατάλληλη ανθρώπινη υποστήριξη των στρατηγικών πελατών:
Η επιλογή των υπευθύνων για την διαχείριση των μεγάλων πελατών
Η εκπαίδευση και η ανάπτυξη των στελεχών για την διαχείριση των σημαντικών πελατών
Η ανάθεση και υπόδειξη των καταλλήλων στελεχών. Οι αμοιβές τους
Η δημιουργία πολυεπίπεδων σχέσεων μεταξύ της επιχείρησης και των σημαντικότερων πελατών της
Ο χάρτης των σχέσεων με τον πελάτη
Ο κύκλος των απωλειών στρατηγικών πελατών και η παρεμπόδιση της ανάπτυξης του κύκλου αυτού
Η δημιουργία ευρύτερων σχέσεων μέσα στην επιχείρηση
Επικοινωνήστε και εκφράστε ποσοτικά την αξία που λαμβάνετε από τον πελάτη καθώς και την αξία που προσφέρετε στον πελάτη:
Εκφράζουμε ποσοτικά την παρεχόμενη αξία από τον πελάτη
Εκφράζουμε ποσοτικά την αξία που παρέχουμε στους μεγάλους πελάτες
Μεταφέρουμε όλες αυτές τις πληροφορίες μέσα στην επιχείρηση
Η αξιοποίηση της τεχνολογίας:
Ανασκόπηση των προκλήσεων από ένα λειτουργικό σύστημα CRM (Customer Relationship Management)
Επτά βήματα για την πετυχημένη εφαρμογή των προγραμμάτων διαχείρισης των στρατηγικών πελατών
Συμπεράσματα: Από την ανάλυση στην πράξη. Παραδείγματα και μελέτες περιπτώσεων από την επιχειρηματική πραγματικότητα.
Πριν την έναρξη του προγράμματος ειδικά ερωτηματολόγια ανάλυσης αναγκών αποστέλλονται σε όλους τους υποψήφιους συμμετέχοντες προκειμένου να γίνει η καταγραφή των εξής στοιχείων:
-
Ακαδημαϊκό Υπόβαθρο
-
Επαγγελματική Εμπειρία στην προηγούμενη καριέρα
-
Τρέχουσα θέση στην Επιχείρηση
-
Προσδοκίες που επιθυμείτε να καλύψει το σεμινάριο
-
Άλλες παρατηρήσεις σχετικά με την υλοποίηση του Σεμιναρίου