Σεμινάρια >> Σεμινάρια Διοίκησης Επιχειρήσεων >> Σεμινάρια Πωλήσεων >> Τεχνικές Είσπραξης Οφειλών

Σεμινάριο :Τεχνικές Είσπραξης Οφειλών

Ελαχιστοποίηση

 

Σκοπός Σεμιναρίου

Ο σκοπός του σεμιναρίου είναι να παρουσιάσει στους συμμετέχοντες την συνολική θεώρηση της πιστωτικής και εισπρακτικής πολιτικής της εταιρείας ,να εξετάσει τις δυσκολίες είσπραξης των οφειλών του πελάτη και να αναπτύξει μεθόδους και εργαλεία, που θα βοηθήσουν τους συμμετέχοντες στην ευκολότερη και γρηγορότερη είσπραξη των οφειλομένων.

Απευθύνεται σε:

Υπεύθυνους πωλήσεων , υπεύθυνους εισπράξεων της εταιρείας, εισπράκτορες, υπεύθυνους πιστωτικού ελέγχου, υπεύθυνους λογιστηρίου

Διάρκεια Σεμιναρίου

   Το σεμινάριο διαρκεί 12 ώρες.

 Συνοπτικό Πρόγραμμα Σεμιναρίου

1η Ενότητα: Η  ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ

  • Η οργάνωση του Προγράμματος εισπράξεων
  • Προτάσεις πελάτη για τον χρόνο και τρόπο είσπραξης
  • Τρόπος παροχής της υπηρεσίας collection σήμερα
  • Πωλήσεις – Εισπράξεις ενημέρωση πελάτη
  • Εντοπισμός βασικών προβληματισμών της ομάδας σχετικά με την είσπραξη οφειλών.
  • Οι φάσεις και τα  στάδια της είσπραξης των οφειλομένων
  • Σταδιακή ανάπτυξη του βαθμού  πίεσης μας
  • Εργαλεία και χρησιμοποιούμενα μέσα είσπραξης
  • Η μηχανογραφική μας υποστήριξη  για τις αποτελεσματικές εισπράξεις
  • Οι ημέρες πίστωσης και χρόνος αποπληρωμής των οφειλών
  • Ο έλεγχος του τετράπτυχου πώληση-πίστωση-είσπραξη-σχέσεις με πελάτη
2η Ενότητα: ΟΙ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ


Α. Το Επικοινωνιακό Στέλεχος

  • Προσωπικότητα και Στάση
  • Ακουστικές και Διαπραγματευτικές Ικανότητες
  • Ψυχολογία του Πελάτη, Ψυχολογία του Οφειλέτη, Ψυχολογία του Αντιρρησία
  • Στάδια ανακάλυψης ανθρώπινων αναγκών
  • Ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα, το «κλείσιμο» της επαφής και η δέσμευση του οφειλέτη
  • Πώς να γίνομαι συμπαθής
  • Τεχνικές απάντησης των αντιρρήσεων πληρωμής  των οφειλομένων
  • ασκήσεις

Β. Τα Μυστικά της  face to face & Τηλεφωνικής Επαφής

 

  • Έλεγχος συνομιλίας
  • Αντιμετώπιση παραπόνων και αντιρρήσεων οφειλετών
  • Λεξιλόγιο επιτυχίας εισπράξεων
  • Παραδείγματα διαλόγων πελάτη-πωλητή
  • Διαμόρφωση πορτρέτου του επιτυχημένου στελέχους είσπραξης οφειλών
  • Η δέσμευση – υπόσχεση του πελάτη
  • Πρακτικές συμβουλές τηλεφωνικής επαφής
  • ασκήσεις

 

3η ενότητα: Τα Βήματα για την Επιτυχημένη Είσπραξη Οφειλών

 

1. Ο απαραίτητος προγραμματισμός για την είσπραξη οφειλών

2. Το ιδανικό σενάριο

3. «Προσωπικό» ερωτηματολόγιο και διαδικασία χειρισμού αντιρρήσεων οφειλετών

4. «Strategy Statement»-Στρατηγική διαδικασία τηλεφωνικής επαφής

5. «Steps and Planning»-Υλοποίηση διαδικασίας τηλεφωνικής επαφής

6. «Follow-Up»-Στρατηγική διαδικασία β ‘ τηλεφωνικής επαφής

7. Υλοποίηση διαδικασίας β’ τηλεφωνικής επαφής και παραδείγματα διαλόγων

8. Στρατηγική και διαδικασία ψυχολογικής πίεσης και «εξαναγκασμού» προς τον οφειλέτη

9. Ασκήσεις


 Έντυπο Υλικό


α)Το βιβλίο: SOS Εισπράξτε τώρα τις ανεξόφλητες οφειλές σας,

 Γ. ΣΤΑΜΑΤΗ – Α. ΖΑΪΡΗ

 Εκδόσεις Κριτική, 2005

β) Τις powerpoint παρουσιάσεις του σεμιναρίου σε CD-R.

γ) Τις ασκήσεις του σεμιναρίου


Υπηρεσίες Catering - Coffee Break

Για τα σεμινάρια που διοργανώνονται πρωϊνές ώρες (09.00-17.00) προσφέρονται 2 Coffee Break με χυμό και βουτήματα (ένα κατά την άφιξή σας και ένα μετά το γεύμα) ενώ το μεσημέρι προσφέρεται καθιστό γεύμα με αναψυκτικό. Για τα σεμινάρια που διοργανώνονται απογευματινές ώρες (17.30-21.30 μμ) προσφέρονται Coffee Break, χυμός και βουτήματα καθόλη την διάρκεια του σεμιναρίου.

 Σχόλια - Παρατηρήσεις

Εισηγητής:

Έμπειρο στέλεχος της Ελληνικής αγοράς , με 28 ετή εμπειρία στα τμήματα πωλήσεων, εισπράξεων και Μάρκετινγκ.

Έχει εργασθεί στις εταιρείες: ΔΕΛΤΑ Γαλακτοκομικά, Dr School Hellas, Seagram Hellas,

Cussons international, Prudential, IQS, Cpi κλπ

Καθηγητής Μάρκετινγκ , πωλήσεων, εισπράξεων σε παράρτημα Αμερικάνικου Πανεπιστημίου στην Ελλάδα.


Text/HTML

Ελαχιστοποίηση

 Σχετικά Σεμινάρια:

 

Τεχνικές Πωλήσεων στο κατάστημα λιανικής   ||  Πωλήσεις με αμοιβαίο όφελος για την Επιχείρηση   ||  Αποτελεσματικές Πωλήσεις στο Κατάστημα Λιανικής   ||  Οργάνωση και Διοίκηση καταστήματοςΛιανικής Πώλησης  ||  Ανάπτυξη Δεξιοτήτων Λιανικής Πώλησης   ||  Στρατηγικές Κατηγοριοποίησης Πελατών  ||  Ο αποτελεσματικός πωλητής σε B2B περιβάλλον  ||  Οικονομικά για Πωλητές   ||  Presentation Skills για Sales Executives  ||  Τεχνικές Είσπραξης Οφειλών   ||  Καθορισμός Στόχων για την Επιτυχία (Goals Setting)  ||  Πωλήσεις στο Εξωτερικό : Εξαγωγές  ||  Διαχείριση Μεγάλων και Σημαντικών Πελατών   ||  Executive Selling : Workshop για Στελέχη Πωλήσεων  ||  Αποτελεσματικές Σύγχρονες Τεχνικές Πωλήσεων  ||  Τηλεφωνικές Πωλήσεις (Telesales)

Εκδηλώστε Ενδιαφέρον

Ελαχιστοποίηση

Πληροφορίες

Ελαχιστοποίηση

Επικοινωνία

Ελαχιστοποίηση

  Q-Training  Αθήνα: Εκπαιδευτικό Κέντρο: Καλλιρρόης 85, 117 45, Νέος Κόσμος (100μ από Metro Fix), Κεντρικά Γραφεία: Ηρακλέους 11, 117 43, Νέος Κόσμος Τηλ. Κέντρο: 210 9244468  Fax. 210 9244510 e-mail: info@q-training.gr   Θεσσαλονίκη: Τηλ. 23920 92542, Fax. 23920 92543, Ιωάννινα: Πλατεία Ομήρου 12, Τηλ. 2651067888 Σύρος: Αντώνιος Βουτσίνος, Φολεγάνδρου 17, Τηλ. 2281086844

Αρχική | Προγραμματισμένα Σεμινάρια | Δομή Site