Σεμινάρια >> Σεμινάρια Διοίκησης Επιχειρήσεων >> Σεμινάρια Πωλήσεων >> Τεχνικές Πωλήσεων στο κατάστημα λιανικής

Σεμινάριο Τεχνικές Πωλήσεων στο κατάστημα λιανικής

Ελαχιστοποίηση

Σκοπός Σεμιναρίου

Η αναβάθμιση των γνώσεων και δεξιοτήτων των εργαζομένων που θα πάρουν μέρος στο συγκεκριμένο πρόγραμμα, θα ενισχύσει την ανταγωνιστική θέση των επιχειρήσεων στις οποίες απασχολούνται και θα βελτιώσει τις επιχειρηματικές τους δραστηριότητες και τα οικονομικά τους μεγέθη έτσι ώστε να:

  • Να κατανοήσουν τους μηχανισμούς που διέπουν τη λειτουργία του σημερινού οικονομικού και επιχειρηματικού περιβάλλοντος.
  • Να έχουν γνώση των βασικών εννοιών των τεχνικών και των εργαλείων Marketing.
  • Να έχουν γνώση των στοιχείων που προσδιορίζουν το άριστο μίγμα Marketing.
  • Να έχουν γνώση μεθόδων και τεχνικών επικοινωνίας σε συνδυασμό με κριτική, όσο και σε βάθος ανάλυση επιλεγμένων πεδίων αυτού.
  • Να έχουν γνώση όλων των νέων διαδικασιών, μεθόδων και τεχνικών πώλησης προϊόντων.
  • Να έχουν γνώση, χρήση και αξιοποίηση των κατάλληλων τεχνικών προσέγγισης και επαφής με τον πελάτη.
  • Να έχουν γνώση των διαδικασιών και της σημασίας που διαδραματίζει η ποιοτική εξυπηρέτηση του πελάτη στη διασφάλιση και αύξηση του πελατολογίου σε κάθε επιχείρηση. •Να έχουν γνώσεις των μεθόδων και των εργαλείων της πρόβλεψης των πωλήσεων.

 Το σεμινάριο Απευθύνεται

 Σε στελέχη μεσαίων και μεγάλων επιχειρήσεων που απασχολούνται στις πωλήσεις, σε όλες τις νέες τεχνικές, μεθόδους και διαδικασίες πώλησης οι οποίες συμβάλουν στην επίτευξη θετικών οικονομικών μεγεθών.

Διάρκεια Σεμιναρίου

Το σεμινάριο διαρκει 16 ώρες

 Προϋποθέσεις Συμμετοχής στο Σεμινάριο

 Συνοπτικό Πρόγραμμα Σεμιναρίου

  1. Βασικές αρχές λειτουργίας των επιχειρήσεων Η επιχείρηση και το περιβάλλον.,Η οργάνωση της επιχείρησης.,Οι σύγχρονες ανάγκες των επιχειρήσεων.,Καινοτομία και επιχείρηση.

  2. Βασικές αρχές marketing Η έννοια του Marketing.,Οι λειτουργίες του Marketing.,Η έννοια της αγοράς.,Κατηγορίες της αγοράς.,Τμηματοποίηση της αγοράς.,Ανάλυση του ανταγωνισμού.,Η αγορά στόχος.,Το μίγμα Marketing (product, place, price, promotion).,Το προϊόν.,Swot analysis (δυνάμεις - αδυναμίες - ευκαιρίες - απειλές).

  3. Επικοινωνία και Πωλήσεις Βασικές αρχές επικοινωνίας.,Διαδικασία στην επικοινωνία.,Τρόποι επικοινωνίας / Μέσα επικοινωνίας.,Εμπόδια στην επικοινωνία.,Τηλεφωνική επικοινωνία.,Σύνταξη επαγγελματικών επιστολών.,Σχεδιασμός επικοινωνιακής στρατηγικής.

  4. Τεχνικές πωλήσεων /διαπραγμάτευση Προγραμματισμός πριν την επίσκεψη.,Στρατηγική και τακτική / διαμόρφωση στόχων. Παρουσιάσεις.,Λεκτική και μη λεκτική επικοινωνία των διαπραγματεύσεων.,Ικανοποίηση των αναγκών του πελάτη.,Αντιμετώπιση του αρνητικού πελάτη.,Επίλυση προβλημάτων του πελάτη.,Τεχνικές χειρισμού αντιρρήσεων.,Χειρισμός Παραπόνων.,Τεχνικές κλεισίματος συμφωνίας.

  5. Ποιοτική εξυπηρέτηση πελατών Έννοια της ποιότητας για τον πελάτη.,Σημασία ποιοτικής εξυπηρέτησης.,Αποτελεσματική και αναποτελεσματική εξυπηρέτηση.,Εξυπηρέτηση μετά την πώληση (After Sale Service).,Σημασία – Στόχος.

Μεθοδολογία Υλοποίησης Σεμιναρίου & Οπτικοακουστικά Μέσα

Πριν την έναρξη του προγράμματος ειδικά ερωτηματολόγια ανάλυσης αναγκών αποστέλλονται σε όλους τους υποψήφιους συμμετέχοντες προκειμένου να γίνει η καταγραφή των εξής στοιχείων:

  • Ακαδημαϊκό Υπόβαθρο
  • Επαγγελματική Εμπειρία στην προηγούμενη καριέρα
  • Τρέχουσα θέση στην Επιχείρηση
  • Προσδοκίες που επιθυμείτε να καλύψει το σεμινάριο
  • Άλλες παρατηρήσεις σχετικά με την υλοποίηση του Σεμιναρίου

 Έντυπο Υλικό

  • Σημειώσεις Εισηγητή και Βιβλίο του Εμπορίου.

Υπηρεσίες Catering - Coffee Break

Για τα σεμινάρια που διοργανώνονται πρωϊνές ώρες (09.00-17.00) προσφέρονται 2 Coffee Break με χυμό και βουτήματα (ένα κατά την άφιξή σας και ένα μετά το γεύμα) ενώ το μεσημέρι προσφέρεται καθιστό γεύμα με αναψυκτικό. Για τα σεμινάρια που διοργανώνονται απογευματινές ώρες (17.30-21.30 μμ) προσφέρονται Coffee Break, χυμός και βουτήματα καθόλη την διάρκεια του σεμιναρίου.

 Σχόλια - Παρατηρήσεις

Το σεμινάριο στηρίζεται σε ενεργητικές εκπαιδευτικές τεχνικές.

Text/HTML

Ελαχιστοποίηση

 

 Σχετικά Σεμινάρια

Τεχνικές Πωλήσεων στο κατάστημα λιανικής   ||  Πωλήσεις με αμοιβαίο όφελος για την Επιχείρηση   ||  Αποτελεσματικές Πωλήσεις στο Κατάστημα Λιανικής   ||  Οργάνωση και Διοίκηση καταστήματοςΛιανικής Πώλησης  ||  Ανάπτυξη Δεξιοτήτων Λιανικής Πώλησης   ||  Στρατηγικές Κατηγοριοποίησης Πελατών  ||  Ο αποτελεσματικός πωλητής σε B2B περιβάλλον  ||  Οικονομικά για Πωλητές   ||  Presentation Skills για Sales Executives  ||  Τεχνικές Είσπραξης Οφειλών   ||  Καθορισμός Στόχων για την Επιτυχία (Goals Setting)  ||  Πωλήσεις στο Εξωτερικό : Εξαγωγές  ||  Διαχείριση Μεγάλων και Σημαντικών Πελατών   ||  Executive Selling : Workshop για Στελέχη Πωλήσεων  ||  Αποτελεσματικές Σύγχρονες Τεχνικές Πωλήσεων  ||  Τηλεφωνικές Πωλήσεις (Telesales)

Εκδηλώστε Ενδιαφέρον

Ελαχιστοποίηση

Πληροφορίες

Ελαχιστοποίηση

Επικοινωνία

Ελαχιστοποίηση

  Q-Training  Αθήνα: Εκπαιδευτικό Κέντρο: Καλλιρρόης 85, 117 45, Νέος Κόσμος (100μ από Metro Fix), Κεντρικά Γραφεία: Ηρακλέους 11, 117 43, Νέος Κόσμος Τηλ. Κέντρο: 210 9244468  Fax. 210 9244510 e-mail: info@q-training.gr   Θεσσαλονίκη: Τηλ. 23920 92542, Fax. 23920 92543, Ιωάννινα: Πλατεία Ομήρου 12, Τηλ. 2651067888 Σύρος: Αντώνιος Βουτσίνος, Φολεγάνδρου 17, Τηλ. 2281086844

Αρχική | Προγραμματισμένα Σεμινάρια | Δομή Site