Σεμινάρια >> Σεμινάρια Διοίκησης Επιχειρήσεων >> Σεμινάρια Marketing >> Στρατηγικός Σχεδιασμός Media Planning

Σεμινάριο : Στρατηγικός Σχεδιασμός Media Planning

Ελαχιστοποίηση

Σκοπός Σεμιναρίου

Στόχος του προγράμματος είναι να παρέχει στους συμμετέχοντες καλύτερη κατανόηση των διαδικασιών που απαιτούνται από την στιγμή της παραλαβής ενός Media campaign media brief μέχρι το τελική πρόταση.

 Το σεμινάριο Απευθύνεται

Σε στελέχη εταιριών Media καθώς και σε Στελέχη που έχουν την ευθύνη για το Marketing Comunication της Εταιρίας.

Διάρκεια Σεμιναρίου

   Το σεμινάριο διαρκεί 16 ώρες

 Προϋποθέσεις Συμμετοχής στο Σεμινάριο

 Η συμμετοχή στο σεμινάριο προϋποθέτει επαγγελματική εμπειρία.

 Συνοπτικό Πρόγραμμα Σεμιναρίου

 Media Planning & Strategy
Leading edge thinking on a vital topic for those in marketing communications        
Stop and reflect on the massive changes which have taken place in the marketing communications mix        
Think through media planning from a zero based start point, taking into account target market, competitors and innovation in media planning        
Challenge current thinking on media planning and develop an ongoing process of reviewing new media opportunities        
The change from passive consumption to active information gathering in marketing communications thinking        
Achieve an integrated marketing communications plan        
Measure the communications plan and get a payback
On-Line Media Planning and strategy
How does the Internet differ from other marketing channels?
Audience beahviour online
Who's spending and what on - some context
How do the unique characteristics of online dictate your approach?
What are the key factors that will influence your online strategy?
How can you overcome the key challenges of online advertising and maximize ROI?
Online advertising: how to attract more site traffic and build your brand online
Understanding the role of online media in the decision making process
How to buy behaviour rather than demographics
Getting a feel for response vs branding task media planning
Planning for real-time behavioural and sequential-consideration activity
What works when
Media buying options, rates and negotiation
The importance of integration with other channels
Developing a good brief and understanding channel split
Optimising performance through creative execution
The role of creative in generating response
Available formats and what the future might hold
Brand interaction to build customer understanding
Delivery, measurement and analysis
3rd party Advertising options and how to use them effectively
Analytics and online Advertising
Measuring campaign effectiveness beyond clicks and sales
Using 3rd party research tools such as  to understand the wider context

Μεθοδολογία Υλοποίησης Σεμιναρίου & Οπτικοακουστικά Μέσα

Πριν την έναρξη του προγράμματος ειδικά ερωτηματολόγια ανάλυσης αναγκών αποστέλλονται σε όλους τους υποψήφιους συμμετέχοντες προκειμένου να γίνει η καταγραφή των εξής στοιχείων:

  • Ακαδημαϊκό Υπόβαθρο
  • Επαγγελματική Εμπειρία στην προηγούμενη καριέρα
  • Τρέχουσα θέση στην Επιχείρηση
  • Προσδοκίες που επιθυμείτε να καλύψει το σεμινάριο
  • Άλλες παρατηρήσεις σχετικά με την υλοποίηση του Σεμιναρίου

 Έντυπο Υλικό

  • Σημειώσεις Εισηγητή και Βιβλίο του Εμπορίου.

Υπηρεσίες Catering - Coffee Break

Για τα σεμινάρια που διοργανώνονται πρωϊνές ώρες (09.00-17.00) προσφέρονται 2 Coffee Break με χυμό και βουτήματα (ένα κατά την άφιξή σας και ένα μετά το γεύμα) ενώ το μεσημέρι προσφέρεται καθιστό γεύμα με αναψυκτικό. Για τα σεμινάρια που διοργανώνονται απογευματινές ώρες (17.30-21.30 μμ) προσφέρονται Coffee Break, χυμός και βουτήματα καθόλη την διάρκεια του σεμιναρίου.

 Σχόλια - Παρατηρήσεις

Το σεμινάριο στηρίζεται σε ενεργητικές εκπαιδευτικές τεχνικές.


Text/HTML

Ελαχιστοποίηση

 Σχετικά Σεμινάρια:

 

Διαμόρφωση Τιμολογιακής Πολιτικής  ||  Βιομηχανικό Marketing  ||  Marketing Υπηρεσιών - Σχεδιασμός, Υλοποίηση  ||  Στρατηγικές Δημιουργίας και Διαχείρισης Brand   ||  Έρευνα Αγοράς : Προετοιμασία και Διεξαγωγή  ||  Fashion Merchandising   ||  Merchandising   ||  Στρατηγικός Σχεδιασμός Media Planning   ||  Έρευνα Μάρκετινγκ & SPSS  ||  Marketing Λιανικού Εμπορίου & Merchandising  ||  Web και Internet Marketing για Στελέχη Marketing  ||  To Merchandising των FMCGs  ||  Στρατηγικός Σχεδιασμός Media Planning  ||  Παραγωγή κειμένων διαφήμισης (Κειμενογραφία Ι)  ||  Visual Merchandising  ||  SMS Marketing

Εκδηλώστε Ενδιαφέρον

Ελαχιστοποίηση

Πληροφορίες

Ελαχιστοποίηση

Επικοινωνία

Ελαχιστοποίηση

  Q-Training  Αθήνα: Εκπαιδευτικό Κέντρο: Καλλιρρόης 85, 117 45, Νέος Κόσμος (100μ από Metro Fix), Κεντρικά Γραφεία: Ηρακλέους 11, 117 43, Νέος Κόσμος Τηλ. Κέντρο: 210 9244468  Fax. 210 9244510 e-mail: info@q-training.gr   Θεσσαλονίκη: Τηλ. 23920 92542, Fax. 23920 92543, Ιωάννινα: Πλατεία Ομήρου 12, Τηλ. 2651067888 Σύρος: Αντώνιος Βουτσίνος, Φολεγάνδρου 17, Τηλ. 2281086844

Αρχική | Προγραμματισμένα Σεμινάρια | Δομή Site