Σεμινάρια >> Σεμινάρια Διοίκησης Επιχειρήσεων >> Σεμινάρια Logistics >> Οργάνωση Αποθήκης - Διαχείριση Υλικών

Σεμινάριο : Οργάνωση Αποθήκης - Διαχείρισης Υλικών (Warehouse Week)

Ελαχιστοποίηση

Σκοπός Σεμιναρίου

Το πρόγραμμα εμβαθύνει στις καθημερινές επιχειρησιακές διαδικασίες λειτουργίας της αποθήκης μέσα από σύγχρονες τεχνικές οργάνωσης και νέα ‘’best practices’’, φωτίζοντας έτσι αυτό το δύσκολο χώρο εργασίας.

 Το σεμινάριο Απευθύνεται

Το πρόγραμμα απευθύνεται σε Στελέχη επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στον τομέα των Logistics και συγκεκριμένα στους τομείς:

  • Λειτουργικής Οργάνωσης Αποθήκης
  • Οργάνωσης Παραλαβής
  • Οργάνωσης συλλογής (ή διαλογής) και διεκπεραίωσης παραγγελιών
  • Οργάνωση Απογραφής

Διάρκεια Σεμιναρίου

   Το σεμινάριο διαρκεί 24 ώρες

 Προϋποθέσεις Συμμετοχής στο Σεμινάριο

 Η συμμετοχή στο σεμινάριο προϋποθέτει επαγγελματική εμπειρία.

Συνοπτικό Πρόγραμμα Σεμιναρίου

Λειτουργική οργάνωση αποθήκης
Οργανόγραμμα αποθήκης, περιγραφές θέσεων εργασίας & αξιολόγηση
Προγραμματισμός εργασιών και η διαχείριση του χρόνου, βελτίωση λειτουργίας
Μηχανογραφημένη λειτουργία της αποθήκης, συστήματα WMS κριτήρια και προδιαγραφές επιλογής, διαχείριση έργων εγκατάστασης – υλοποίησης
Η διαχείριση της επιχειρησιακής απόδοσης στην αποθήκη
Είδη και κατηγορίες δεικτών ανά επιχειρηματική δραστηριότητα και λειτουργία στην εφοδιαστική αλυσίδα, μεθοδολογία ανάπτυξης και εφαρμογής KPIs στην αποθήκης της επιχείρησης , ανάπτυξη σύνθετων δεικτών για διοικητικά στελέχη
Κοστολόγηση λειτουργίας της αποθήκης κατά Activity Based Costing
Συγγραφή Reporting μετά την παρακολούθηση των αποτελεσμάτων των δεικτών μέτρησης

Οργάνωση παραλαβής
Προγραμματισμός παραλαβών και κατηγορίες προγραμματισμού παραλαβών
Οργάνωση pre-picked παραγγελιών & προετοιμασία παραλαβής σε ημερήσια βάση
Παραστατικά παραλαβής, καταχώρηση και αρχειοθέτηση παραστατικών
Διαφορές κατά την παραλαβή και χειρισμός διαφορών
Παραλαβές από επιστροφή εμπορευμάτων, διάκριση και χειρισμός επιστρεφομένων ειδών
Παραλαβή και προδιαχωρισμός παραλαμβανόμενων παραγγελιών, 6 εφαρμογές του crossdocking
Παραλαβές από ανακλήσεις εμπορευμάτων
Παραλαβές και διαχείριση κενών συσκευασιών

Οργάνωση συλλογής (διαλλογής) & διεκπεραιώσης παραγγελιών

Ανάλυση του περιεχόμενου της διαδικασίας συλλογής και διεκπεραίωσης παραγγελιών και picking metrics συστήματα
6 μέθοδοι  συλλογής, πλεονεκτήματα μειονεκτήματα κάθε μεθόδου, κριτήρια επιλογής μεθόδου κατά επιχειρησιακή δραστηριότητα
12 τεχνικές δρομολόγησης της συλλογής προϊόντων στην αποθήκη, πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα κάθε τεχνικής
Picking – packing – checking  και 4 eyes policy
Από τη συλλογή παραγγελιών, στη συσκευασία – και απο τη συσκευασία στη φόρτωση
Παραμετροποίηση πληροφοριακού συστήματος και η διαδικασία της συλλογής
Χωροταξία αποθεμάτων στην αποθήκη για ταχύτερη συλλογή και ολοκλήρωση των παραγγελιών
Συστήματα συλλογής με βάση τον ταχύτερο συλλογέα – picker

Οργάνωση της απογραφής
Τεχνικές και πρακτικές της απογραφής – κυκλικές απογραφές
Συνηθέστερα λάθη και αιτίες λαθών
Τι να ζητήσει η επιχείρηση από το πληροφοριακό σύστημα
Ταξινόμηση αποθεμάτων και απογραφή
Διαφορές οπτικές για τα αποθέματα. Τι βλέπουν: το λογιστήριο, η μηχανογράφηση, ο υπεύθυνος αποθήκης, ο αποθηκάριος – 4 κόσμοι για το ίδιο θέμα
ERP VS Εμπορολογιστικές Εφαρμογές VS WMS
Απογραφή εποχικών προϊόντων: πότε και πώς
Αντίστροφη απογραφή και απογραφή διαιτησίας
Αποκλήσεις και report της απογραφής
Η έξυπνη απογραφή και τεχνικές γρήγορης καταμέτρησης

Μεθοδολογία Υλοποίησης Σεμιναρίου & Οπτικοακουστικά Μέσα

Πριν την έναρξη του προγράμματος ειδικά ερωτηματολόγια ανάλυσης αναγκών αποστέλλονται σε όλους τους υποψήφιους συμμετέχοντες προκειμένου να γίνει η καταγραφή των εξής στοιχείων:

  • Ακαδημαϊκό Υπόβαθρο
  • Επαγγελματική Εμπειρία στην προηγούμενη καριέρα
  • Τρέχουσα θέση στην Επιχείρηση
  • Προσδοκίες που επιθυμείτε να καλύψει το σεμινάριο
  • Άλλες παρατηρήσεις σχετικά με την υλοποίηση του Σεμιναρίου

 Έντυπο Υλικό

  • Σημειώσεις Εισηγητή και Βιβλίο του Εμπορίου.

Υπηρεσίες Catering - Coffee Break

Για τα σεμινάρια που διοργανώνονται πρωϊνές ώρες (09.00-17.00) προσφέρονται 2 Coffee Break με χυμό και βουτήματα (ένα κατά την άφιξή σας και ένα μετά το γεύμα) ενώ το μεσημέρι προσφέρεται καθιστό γεύμα με αναψυκτικό. Για τα σεμινάρια που διοργανώνονται απογευματινές ώρες (17.30-21.30 μμ) προσφέρονται Coffee Break, χυμός και βουτήματα καθόλη την διάρκεια του σεμιναρίου.

 Σχόλια - Παρατηρήσεις

Το σεμινάριο στηρίζεται σε ενεργητικές εκπαιδευτικές τεχνικές.

Text/HTML

Ελαχιστοποίηση

 Σχετικά Σεμινάρια:

 

Life cycle costing - συστήματα & μεθοδολογίες  ||  Κωδικοποίηση προϊόντων και υλικών   ||  Business Logistics   ||  Logistics Ηλεκτρομηχανολογικών Συστημάτων  ||  Οργάνωση Αποθήκης - Διαχείριση Υλικών  ||  Οργάνωση Logistics Επιχειρήσεων   ||  Διαχείριση Αποθεμάτων  ||  Κοστολόγηση Κύκλου Ζωής - Life Cycle Costing- LCC   ||  Oργάνωση της απογραφής στην αποθήκη   ||  Συλλογή κα Διεκπεραίωση παραγγελιών  ||  Διαχείριση Αποθεμάτων (Επίπεδο ΙΙ)  ||  Εβδομάδα Αποθήκης (Warehouse Week)  ||  Οργάνωση και Συντονισμός Απογραφής  ||  Τα 5S της λιτής αποθήκης  ||  Ασφαλείς οδήγηση – Συντήρηση περονοφόρων

Εκδηλώστε Ενδιαφέρον

Ελαχιστοποίηση

Πληροφορίες

Ελαχιστοποίηση

Επικοινωνία

Ελαχιστοποίηση

  Q-Training  Αθήνα: Εκπαιδευτικό Κέντρο: Καλλιρρόης 85, 117 45, Νέος Κόσμος (100μ από Metro Fix), Κεντρικά Γραφεία: Ηρακλέους 11, 117 43, Νέος Κόσμος Τηλ. Κέντρο: 210 9244468  Fax. 210 9244510 e-mail: info@q-training.gr   Θεσσαλονίκη: Τηλ. 23920 92542, Fax. 23920 92543, Ιωάννινα: Πλατεία Ομήρου 12, Τηλ. 2651067888 Σύρος: Αντώνιος Βουτσίνος, Φολεγάνδρου 17, Τηλ. 2281086844

Αρχική | Προγραμματισμένα Σεμινάρια | Δομή Site