Σεμινάρια >> Σεμινάρια Διοίκησης Επιχειρήσεων >> Σεμινάρια Marketing >> Έρευνα Αγοράς : Προετοιμασία και Διεξαγωγή

Σεμινάριο Έρευνα Αγοράς - Τεχνικές Προετοιμασίας Διεξαγωγής και Ανάλυσης Αποτελεσμάτων

Ελαχιστοποίηση

Σκοπός Σεμιναρίου

Το σεμινάριο αυτό έχει απώτερο στόχο να βοηθήσει τους συμμετέχοντες να αξιοποιήσουν στο έπακρο, το εργαλείο της έρευνας αγοράς που έχουν στη διάθεσή τους. Δεν απαιτούνται από τους συμμετέχοντες τεχνικές γνώσεις έρευνας αγοράς, καθώς η προσέγγιση του θέματος.

  Το σεμινάριο Απευθύνεται

Το σεμινάριο αυτό έχει απώτερο στόχο να βοηθήσει τους συμμετέχοντες να αξιοποιήσουν στο έπακρο, το εργαλείο της έρευνας αγοράς που έχουν στη διάθεσή τους. Δεν απαιτούνται από τους συμμετέχοντες τεχνικές γνώσεις έρευνας αγοράς, καθώς η προσέγγιση του θέματος.

 Διάρκεια Σεμιναρίου

  Το σεμινάριο διαρκεί  16 ώρες

 Προϋποθέσεις Συμμετοχής στο Σεμινάριο

 Η συμμετοχή στο σεμινάριο προϋποθέτει επαγγελματική εμπειρία.

 Συνοπτικό Πρόγραμμα Σεμιναρίου

  • Εισαγωγή
  • Ο ρόλος της έρευνας αγοράς και του input του καταναλωτή Τύποι έρευνας αγοράς
  • Φάσεις διεξαγωγής έρευνας αγοράς
  • Ανάγκες marketing που μπορεί να καλύψει η έρευνα αγοράς (με παραδείγματα)
  • «ΑΣΚΗΣΗ»: Γράψτε ανάγκη από την επιχείρησή σας που θα μπορούσατε να καλύψετε με έρευνα
  • Σύνταξη ενός ολοκληρωμένου marketing research brief
  • Πρόταση έρευνας αγοράς Ενότητες της πρότασης
  • Μεθοδολογικά θέματα (ποσοτική ή ποιοτική έρευνα, συλλογή στοιχείων, δειγματοληψία)
  • CASE STUDY: Multiple Choice για συμπλήρωση πρότασης Αξιολόγηση πρότασης αγοράς
  • CASE STUDY: Από δύο έτοιμες προτάσεις για μία έρευνα, επιλέξτε αυτήν που θεωρείτε καλύτερη
  • «ΑΣΚΗΣΗ»: Γράψτε ένα ολοκληρωμένο brief (βασισμένη σε δομημένο σκελετό) για να απαντήσετε σε μία επιλεγμένη ανάγκη από αυτές που γράψατε την 1η μέρα.
  • Προετοιμασία έρευνας αγοράς
  • Ερωτηματολόγιο (με παραδείγματα ερωτήσεων)
  • Project management και χρονοδιάγραμμα
  • Έρευνα πεδίου
  • Quality Standards, και διαδικασίες ελέγχου
  • Αρχές και διαδικασία επιλογής δείγματος
  • Είδη λαθών και πώς αντιμετωπίζονται
  • Στατιστικοί πίνακες έρευνας
  • Τύποι πινάκων
  • Βασικά στατιστικά μέτρα
  • Ενδεικτικά παραδείγματα πινάκων
  • Ειδικές στατιστικές αναλύσεις/ μοντέλα ερευνών
  • Κάποιες πολύ σημαντικές μορφές ερευνών (U&A, Product Test, κλπ)
  • Έρευνα αγοράς The dos and donts of market research
  • Εναλλακτικές πηγές πληροφόρησης
  • Τάσεις και εξειδικεύσεις στην έρευνα αγορά
  • Resources Φορείς/ σύνδεσμοι References (internet sites, βιβλιογραφία)

Μεθοδολογία Υλοποίησης Σεμιναρίου & Οπτικοακουστικά Μέσα

Πριν την έναρξη του προγράμματος ειδικά ερωτηματολόγια ανάλυσης αναγκών αποστέλλονται σε όλους τους υποψήφιους συμμετέχοντες προκειμένου να γίνει η καταγραφή των εξής στοιχείων:

  • Ακαδημαϊκό Υπόβαθρο
  • Επαγγελματική Εμπειρία στην προηγούμενη καριέρα
  • Τρέχουσα θέση στην Επιχείρηση
  • Προσδοκίες που επιθυμείτε να καλύψει το σεμινάριο
  • Άλλες παρατηρήσεις σχετικά με την υλοποίηση του Σεμιναρίου

 Έντυπο Υλικό

  • Σημειώσεις Εισηγητή και Βιβλίο του Εμπορίου

Υπηρεσίες Catering - Coffee Break

Για τα σεμινάρια που διοργανώνονται πρωϊνές ώρες (09.00-17.00) προσφέρονται 2 Coffee Break με χυμό και βουτήματα (ένα κατά την άφιξή σας και ένα μετά το γεύμα) ενώ το μεσημέρι προσφέρεται καθιστό γεύμα με αναψυκτικό. Για τα σεμινάρια που διοργανώνονται απογευματινές ώρες (17.30-21.30 μμ) προσφέρονται Coffee Break, χυμός και βουτήματα καθόλη την διάρκεια του σεμιναρίου.

 Σχόλια - Παρατηρήσεις

Το σεμινάριο στηρίζεται σε ενεργητικές εκπαιδευτικές τεχνικές.

Text/HTML

Ελαχιστοποίηση

 

 Σχετικά Σεμινάρια

Διαμόρφωση Τιμολογιακής Πολιτικής  ||  Βιομηχανικό Marketing  ||  Marketing Υπηρεσιών - Σχεδιασμός, Υλοποίηση  ||  Στρατηγικές Δημιουργίας και Διαχείρισης Brand   ||  Έρευνα Αγοράς : Προετοιμασία και Διεξαγωγή  ||  Fashion Merchandising   ||  Merchandising   ||  Στρατηγικός Σχεδιασμός Media Planning   ||  Έρευνα Μάρκετινγκ & SPSS  ||  Marketing Λιανικού Εμπορίου & Merchandising  ||  Web και Internet Marketing για Στελέχη Marketing  ||  To Merchandising των FMCGs  ||  Στρατηγικός Σχεδιασμός Media Planning  ||  Παραγωγή κειμένων διαφήμισης (Κειμενογραφία Ι)  ||  Visual Merchandising  ||  SMS Marketing

Εκδηλώστε Ενδιαφέρον

Ελαχιστοποίηση

Πληροφορίες

Ελαχιστοποίηση

Επικοινωνία

Ελαχιστοποίηση

  Q-Training  Αθήνα: Εκπαιδευτικό Κέντρο: Καλλιρρόης 85, 117 45, Νέος Κόσμος (100μ από Metro Fix), Κεντρικά Γραφεία: Ηρακλέους 11, 117 43, Νέος Κόσμος Τηλ. Κέντρο: 210 9244468  Fax. 210 9244510 e-mail: info@q-training.gr   Θεσσαλονίκη: Τηλ. 23920 92542, Fax. 23920 92543, Ιωάννινα: Πλατεία Ομήρου 12, Τηλ. 2651067888 Σύρος: Αντώνιος Βουτσίνος, Φολεγάνδρου 17, Τηλ. 2281086844

Αρχική | Προγραμματισμένα Σεμινάρια | Δομή Site