Σεμινάρια >> Σεμινάρια Διοίκησης Επιχειρήσεων >> Σεμινάρια Marketing >> Βιομηχανικό Marketing

Σεμινάριο Βιομηχανικό Marketing - ο ηγετικός ρόλος του Marketing στην Βιομηχανία (Marketing Seminars)

Ελαχιστοποίηση

Σκοπός Σεμιναρίου

Η κατανόηση από τους Συμμετέχοντες της ιδιαιτερότητας που χαρακτηρίζει το Βιομηχανικό Marketing και των βασικών διαφορών του από το κλασσικό Marketing.

  Το σεμινάριο Απευθύνεται

Απευθύνεται σε Στελέχη βιομηχανικών επιχειρήσεων που έχουν στόχο να αξιοποιήσουν το Marketing ως βασικό εργαλείο υποστήριξης της Επιχιειρησιακής Στρατηγικής.

 Διάρκεια Σεμιναρίου

  Το σεμινάριο διαρκεί 16 ώρες

 Προϋποθέσεις Συμμετοχής στο Σεμινάριο

 Η συμμετοχή στο σεμινάριο προϋποθέτει επαγγελματική εμπειρία.

 Συνοπτικό Πρόγραμμα Σεμιναρίου

  • Εισαγωγή στο Βιομηχανικό Marketing
  • Διαφορές του Βιομηχανικού από το κλασσικό Marketing
  • Το περιβάλλον του Βιομηχανικού Marketing • Βιομηχανική Αγοραστική Συμπεριφορά
  • Έρευνα Αγοράς
  • Τμηματοποίηση Αγοράς
  • Στρατηγική Προϊόντος
  • Κανάλια Διανομής
  • Τιμολογιακή Πολιτική
  • Επιχειρησιακή Επικοινωνία
  • Προσωπική Πώληση
  • Διεθνές Βιομηχανικό Marketing
  • Εργαλεία:
    • MRP II
    • JIT
    • TQC

Μεθοδολογία Υλοποίησης Σεμιναρίου & Οπτικοακουστικά Μέσα

Πριν την έναρξη του προγράμματος ειδικά ερωτηματολόγια ανάλυσης αναγκών αποστέλλονται σε όλους τους υποψήφιους συμμετέχοντες προκειμένου να γίνει η καταγραφή των εξής στοιχείων:

  • Ακαδημαϊκό Υπόβαθρο
  • Επαγγελματική Εμπειρία στην προηγούμενη καριέρα
  • Τρέχουσα θέση στην Επιχείρηση
  • Προσδοκίες που επιθυμείτε να καλύψει το σεμινάριο
  • Άλλες παρατηρήσεις σχετικά με την υλοποίηση του Σεμιναρίου

 Έντυπο Υλικό

  • Σημειώσεις Εισηγητή και Βιβλίο του Εμπορίου. 

Υπηρεσίες Catering - Coffee Break

Για τα σεμινάρια που διοργανώνονται πρωϊνές ώρες (09.00-17.00) προσφέρονται 2 Coffee Break με χυμό και βουτήματα (ένα κατά την άφιξή σας και ένα μετά το γεύμα) ενώ το μεσημέρι προσφέρεται καθιστό γεύμα με αναψυκτικό. Για τα σεμινάρια που διοργανώνονται απογευματινές ώρες (17.30-21.30 μμ) προσφέρονται Coffee Break, χυμός και βουτήματα καθόλη την διάρκεια του σεμιναρίου.

 Σχόλια - Παρατηρήσεις

Το σεμινάριο στηρίζεται σε ενεργητικές εκπαιδευτικές τεχνικές.

Text/HTML

Ελαχιστοποίηση

 

 Σχετικά Σεμινάρια

Διαμόρφωση Τιμολογιακής Πολιτικής  ||  Βιομηχανικό Marketing  ||  Marketing Υπηρεσιών - Σχεδιασμός, Υλοποίηση  ||  Στρατηγικές Δημιουργίας και Διαχείρισης Brand   ||  Έρευνα Αγοράς : Προετοιμασία και Διεξαγωγή  ||  Fashion Merchandising   ||  Merchandising   ||  Στρατηγικός Σχεδιασμός Media Planning   ||  Έρευνα Μάρκετινγκ & SPSS  ||  Marketing Λιανικού Εμπορίου & Merchandising  ||  Web και Internet Marketing για Στελέχη Marketing  ||  To Merchandising των FMCGs  ||  Στρατηγικός Σχεδιασμός Media Planning  ||  Παραγωγή κειμένων διαφήμισης (Κειμενογραφία Ι)  ||  Visual Merchandising  ||  SMS Marketing

Εκδηλώστε Ενδιαφέρον

Ελαχιστοποίηση

Πληροφορίες

Ελαχιστοποίηση

Επικοινωνία

Ελαχιστοποίηση

  Q-Training  Αθήνα: Εκπαιδευτικό Κέντρο: Καλλιρρόης 85, 117 45, Νέος Κόσμος (100μ από Metro Fix), Κεντρικά Γραφεία: Ηρακλέους 11, 117 43, Νέος Κόσμος Τηλ. Κέντρο: 210 9244468  Fax. 210 9244510 e-mail: info@q-training.gr   Θεσσαλονίκη: Τηλ. 23920 92542, Fax. 23920 92543, Ιωάννινα: Πλατεία Ομήρου 12, Τηλ. 2651067888 Σύρος: Αντώνιος Βουτσίνος, Φολεγάνδρου 17, Τηλ. 2281086844

Αρχική | Προγραμματισμένα Σεμινάρια | Δομή Site