Σεμινάρια >> Με Βάση Μέγεθος, Κλάδο ή Ειδικότητα >> Με βάση Eιδικότητα >> Σεμινάρια Γραμματέων  >> Advanced Office για την σύγχρονη γραμματέα

Σεμινάριο Advanced Office και Τεχνολογίες Πληροφορικής για την σύγχρονη γραμματέα

Ελαχιστοποίηση

Σκοπός Σεμιναρίου

Με την λήξη του προγράμματος οι συμμετέχουσες να είναι σε θέση να απλοποιήσουν καθήκοντα που μέχρι σήμερα χαρακτηριζόταναπό πολυπλοκότητα και δυσκολία. Επίσης η επαφή με νέες τεχνολογίες που για πρώτη φορά παρουσιάζονται σε Εκπαιδευτικό πρόγραμμα. 

  Το σεμινάριο Απευθύνεται

Απευθύνεται σε Γραμματείς που ήδη χρησιμοποιούν το Microsoft Office και ενδιαφέρονται να γνωρίσουν τα advanced χαρακτηριστικά του. Παράλληλα το πρόγραμμα απαυθύνεται και σε γραμματείς που ενδιαφέρονται να δούν πως μπορούν να αξιοποιήσουν τις νέες τεχνολογίες πληροφορικής με στόχο την υψηλότερη αποτελεσματικότητα και παραγωγικότητα.

Διάρκεια Σεμιναρίου

  Το σεμινάριο διαρκεί 16 ώρες

 Προϋποθέσεις Συμμετοχής στο Σεμινάριο

 Η συμμετοχή στο σεμινάριο προϋποθέτει επαγγελματική εμπειρία.

 Συνοπτικό Πρόγραμμα Σεμιναρίου

 

 

Μεθοδολογία Υλοποίησης Σεμιναρίου & Οπτικοακουστικά Μέσα

Πριν την έναρξη του προγράμματος ειδικά ερωτηματολόγια ανάλυσης αναγκών αποστέλλονται σε όλους τους υποψήφιους συμμετέχοντες προκειμένου να γίνει η καταγραφή των εξής στοιχείων:

  • Ακαδημαϊκό Υπόβαθρο
  • Επαγγελματική Εμπειρία στην προηγούμενη καριέρα
  • Προσδοκίες που επιθυμείτε να καλύψει το σεμινάριο
  • Άλλες παρατηρήσεις σχετικά με την υλοποίηση του Σεμιναρίου

 Έντυπο Υλικό

  • Σημειώσεις Εισηγητή και Βιβλίο του Εμπορίου.

Υπηρεσίες Catering - Coffee Break

Για τα σεμινάρια που διοργανώνονται πρωϊνές ώρες (09.00-17.00) προσφέρονται 2 Coffee Break με χυμό και βουτήματα (ένα κατά την άφιξή σας και ένα μετά το γεύμα) ενώ το μεσημέρι προσφέρεται καθιστό γεύμα με αναψυκτικό. Για τα σεμινάρια που διοργανώνονται απογευματινές ώρες (17.30-21.30 μμ) προσφέρονται Coffee Break, χυμός και βουτήματα καθόλη την διάρκεια του σεμιναρίου.

 Σχόλια - Παρατηρήσεις

Το σεμινάριο στηρίζεται σε ενεργητικές εκπαιδευτικές τεχνικές.

Text/HTML

Ελαχιστοποίηση

 

 Σχετικά Σεμινάρια

Certified Secretary Management Assistant (CSMA)  ||  Certified Administrative Stenotypist (CAPGrS)  ||  Certified Professional Secretaries (CPS)  ||  Σεμινάριο Τα μυστικά του Image Making  ||  Advanced Office για Γραμματείς  ||  Top Management Assistant   ||  Η Executive Γραμματέας - Personal Assistant   ||  Η αποτελεσματική Γραμματέας και Οργάνωση Γραφείου   ||  Advanced Office για την σύγχρονη γραμματέα   ||  Η αποτελεσματική Receptionist   ||  Μοντέλο Γραμματέως συναισθηματικού προτύπου  ||  Advanced Office και Τεχνολογίες Πληροφορικής  ||  The Result Driven Executive and Office Manager  ||  Δημόσιες Σχέσεις για Βοηθούς Διοίκησης  ||  Σεμινάριο Το ψυχολογικό προφίλ της Γραμματέως  ||  Ανάπτυξη Πνευματικής Νοημοσύνης (SP)

Εκδηλώστε Ενδιαφέρον

Ελαχιστοποίηση

Πληροφορίες

Ελαχιστοποίηση

Επικοινωνία

Ελαχιστοποίηση

  Q-Training  Αθήνα: Εκπαιδευτικό Κέντρο: Καλλιρρόης 85, 117 45, Νέος Κόσμος (100μ από Metro Fix), Κεντρικά Γραφεία: Ηρακλέους 11, 117 43, Νέος Κόσμος Τηλ. Κέντρο: 210 9244468  Fax. 210 9244510 e-mail: info@q-training.gr   Θεσσαλονίκη: Τηλ. 23920 92542, Fax. 23920 92543, Ιωάννινα: Πλατεία Ομήρου 12, Τηλ. 2651067888 Σύρος: Αντώνιος Βουτσίνος, Φολεγάνδρου 17, Τηλ. 2281086844

Αρχική | Προγραμματισμένα Σεμινάρια | Δομή Site