Σεμινάρια >> Με Βάση Μέγεθος, Κλάδο ή Ειδικότητα >> Με βάση Eιδικότητα >> Σεμινάρια Γραμματέων  >> Top Management Assistant

Σεμινάριο Top Management Assistant

Ελαχιστοποίηση

Σκοπος Σεμιναρίου

Στόχος του προγράμματος είναι η επαφή των συμμετεχόντων με τις νέες τάσεις που χαρακτηρίζουν την θέση της Γραμματείας Γενικής Διευθύνσεως και Γραμματείας Διευθυντών Τμημάτων. Ο ρόλος της Top Management Assistant αλλάζει στην σύγχρονη επιχείρηση και το πρόγραμμα προσφέρει στους συμμετέχοντες τη δυνατότητα να κατανοήσουν τους τρόπους με τους οποίους μπορούν να ανταποκριθούν καλύτερα στα σύνθετα καθήκοντά τους.

  Το σεμινάριο Απευθύνεται

Σε γραμματείς Γενικής Διεύθυνσης, Γραμματείς Διευθυντών Τμημάτων και άλλων στελεχών του Top Management μια επιχείρησης που ενδιαφέρονται βελτιώσουν την αποτελεσματικότητά τους, να προβάλλουν το έργο τους και να διασφαλίσουν την προσωπική τους επαγγελματική εξέλιξη. Οι συμμετέχοντες θα πρέπει να διαθέτουν επαγγελματική εμπειρία γιατί το πρόγραμμα δεν καλύπτει τα βασικά θέματα αλλά αναφέρετα σε ειδικές γνώσεις.

Διάρκεια &Αξία Σεμιναρίου

  Το σεμινάριο διαρκεί 30 ώρες. Αξία Συμμετοχής : 600 Ευρώ

 Προϋποθέσεις Συμμετοχής στο Σεμινάριο

 Η συμμετοχή στο σεμινάριο προϋποθέτει επαγγελματική εμπειρία.

 Συνοπτικό Πρόγραμμα Σεμιναρίου

• Ποιά καθήκοντα αποτελούν αρμοδιότητα της Γραμματέως Διευθύνσεως (Top Management Assistant) στην σύγχρονη επιχείρηση.

• Διαφορετικά στυλ ηγεσίας & profile των υψηλόβαθμων στελεχών μια επιχείρησης και προτεινόμενες τεχνικές επικοινωνίας και συνεργασίας μαζί τους.

• Προσαρμογή της Γραμματέως Διευθύνσεως στο προφίλ του προϊσταμένου της.

• Το προσωπικό προφίλ της Top Management Assistant. Αποτύπωση με την αξιοποίηση ενός εκ των εργαλείων MBTI (Myers Briggs Type Indicator) ή του DISC. Πως επηρεάζει το προφίλ μας, την επικοινωνία και συνεργασία με άλλους (πελάτες, συνεργάτες, συναδέλφους κλπ.). 

• Business Writing Skills και μελέτη σχετικών Templates

• Πηγές προβλημάτων στις σχέσεις με τον προϊστάμενο και τρόποι, τεχνικές διαχείρισής τους.

• Συναισθηματικη Νοημοσύνη

• Αξιολόγηση - πως να την ζητήσετε και πως να αξιοποιήσετε τα αποτελέσματά της για βελτίωση των πιθανών αδυναμιών σας.

• Η γραμματέας Διευθύνσεως και η η συνεργασία της με άλλες ομάδες στελεχών 

• Διαχείριση Χρόνου (Time Management) - Αντιμετώπιση "χρονοκλεφτών".

• Διαχείριση stress

• Διαχείριση διαφωνιών και συγκρούσεων - Conflicts Management

• Personal & Organization Trust : Πως χτίζεται και ποιές ενέργειες την αποδομούν

• Accountability : Αξιοπιστία στην καθημερινότητά μας

• Πρακτικά συνεδριάσεων

• Προετοιμασία και συντονισμός αποτελεσματικών συναντήσεων (meetings)

Υποδοχή επισκεπτών & Δημόσιες Σχέσεις

• Βασικές αρχές διαπραγματεύσεων

• Βασικές αρχές επιρροής - Influence Skills : Πως να επηρεάζετε τους άλλους ώστε να ακούτε το "Ναι" συχνότερα

• Δημιουργικότητα (Creativity) & Καινοτομία (Innovation) στην καθημερινή σας εργασία.

• Φορείς και άλλοι πόροι (resources) που είναι χρήσιμα στην καθημερινότητά σας

• Θέματα Πληροφορικής (Windows 7 : Νέα Χαρακτηριστικά, Office 2007 & 2010 Νέα Χαρακτηριστικά, Γνωριμία με προϊόντα: Microsoft Visio, Microsoft Project, επαφή με βασικό υλικό Η/Υ, Projectors κλπ.,

Πριν την έναρξη του προγράμματος ειδικά ερωτηματολόγια ανάλυσης αναγκών αποστέλλονται σε όλους τους υποψήφιους συμμετέχοντες προκειμένου να γίνει η καταγραφή των εξής στοιχείων:

  • Ακαδημαϊκό Υπόβαθρο
  • Επαγγελματική Εμπειρία στην προηγούμενη καριέρα
  • Τρέχουσα θέση στην Επιχείρηση
  • Προσδοκίες που επιθυμείτε να καλύψει το σεμινάριο
  • Άλλες παρατηρήσεις σχετικά με την υλοποίηση του Σεμιναρίου

 Έντυπο Υλικό

  • Σημειώσεις Εισηγητών

Υπηρεσίες Catering - Coffee Break

Για τα σεμινάρια που διοργανώνονται πρωϊνές ώρες (09.00-17.00) προσφέρονται 2 Coffee Break με χυμό και βουτήματα (ένα κατά την άφιξή σας και ένα μετά το γεύμα) ενώ το μεσημέρι προσφέρεται καθιστό γεύμα με αναψυκτικό. Για τα σεμινάρια που διοργανώνονται απογευματινές ώρες (17.30-21.30 μμ) προσφέρονται Coffee Break, χυμός και βουτήματα καθόλη την διάρκεια του σεμιναρίου.

 Σχόλια - Παρατηρήσεις

Το σεμινάριο στηρίζεται σε ενεργητικές εκπαιδευτικές τεχνικές.

Text/HTML

Ελαχιστοποίηση

 

 Σχετικά Σεμινάρια

Certified Secretary Management Assistant (CSMA)  ||  Certified Administrative Stenotypist (CAPGrS)  ||  Certified Professional Secretaries (CPS)  ||  Σεμινάριο Τα μυστικά του Image Making  ||  Advanced Office για Γραμματείς  ||  Top Management Assistant   ||  Η Executive Γραμματέας - Personal Assistant   ||  Η αποτελεσματική Γραμματέας και Οργάνωση Γραφείου   ||  Advanced Office για την σύγχρονη γραμματέα   ||  Η αποτελεσματική Receptionist   ||  Μοντέλο Γραμματέως συναισθηματικού προτύπου  ||  Advanced Office και Τεχνολογίες Πληροφορικής  ||  The Result Driven Executive and Office Manager  ||  Δημόσιες Σχέσεις για Βοηθούς Διοίκησης  ||  Σεμινάριο Το ψυχολογικό προφίλ της Γραμματέως  ||  Ανάπτυξη Πνευματικής Νοημοσύνης (SP)

Εκδηλώστε Ενδιαφέρον

Ελαχιστοποίηση

Πληροφορίες

Ελαχιστοποίηση

Επικοινωνία

Ελαχιστοποίηση

  Q-Training  Αθήνα: Εκπαιδευτικό Κέντρο: Καλλιρρόης 85, 117 45, Νέος Κόσμος (100μ από Metro Fix), Κεντρικά Γραφεία: Ηρακλέους 11, 117 43, Νέος Κόσμος Τηλ. Κέντρο: 210 9244468  Fax. 210 9244510 e-mail: info@q-training.gr   Θεσσαλονίκη: Τηλ. 23920 92542, Fax. 23920 92543, Ιωάννινα: Πλατεία Ομήρου 12, Τηλ. 2651067888 Σύρος: Αντώνιος Βουτσίνος, Φολεγάνδρου 17, Τηλ. 2281086844

Αρχική | Προγραμματισμένα Σεμινάρια | Δομή Site