Σεμινάρια >> Με Βάση Μέγεθος, Κλάδο ή Ειδικότητα >> Με βάση κλάδο Επιχείρησης >> Υγείας >> Εξυπηρέτηση Πελατών σε Οργανισμούς Υγείας

Σεμινάριο Εξυπηρέτηση και επικοινωνία με δύσκολους ανθρώπους σε επιχειρήσεις παροχής υπηρεσιών υγείας

Ελαχιστοποίηση

Σκοπός Σεμιναρίου

Σκοπός είναι η απόκτηση ειδικών γνώσεων που απαιτούνται για την διαχείριση Ασθενών που είναι δεν είναι συναεργάσιμοι, είναι οξύθυμοι, και πολλές φορές έχουν χάσει την λογική τους, Συγγενών των ασθενών που ζητούν επίμονα απαντήσεις και ζητούν συνεχή ενημέρωση σχετικά με την υγεία των συγγενών τους και συναδέλφους που είναι εξουθενωμένοι και υπερφορτωμένοι με πολλά καθήκοντα.

 Το σεμινάριο Απευθύνεται

Σε όλα τα στελέχη που εργάζονται σε οργανισμούς παροχής υπηρεσιών υγείας (Νοσηλευτές, Γιατρούς, Υπαλλήλους Γραφείου, φυσικοθεραπευτές, χειριστές ιατρικών μηχανημάτων) καθώς και στελέχη νοσηλείας στο σπίτι.

Διάρκεια Σεμιναρίου

  Το σεμινάριο διαρκεί 16 ώρες

 Προϋποθέσεις Συμμετοχής στο Σεμινάριο

 Η συμμετοχή στο σεμινάριο προϋποθέτει επαγγελματική εμπειρία.

 Συνοπτικό Πρόγραμμα Σεμιναρίου

Τεχνικές που σας βοηθούν να καταλάβετε τις αιτίες που προκαλούν τους ανθρώπους να είναι δύσκολοι στην επικοινωνία. Πως να αλλάξετε την ψυχολογία του ασθενή από την κατάσταση "Διαμαρτυρίας" στην κατάσταση "Επίλυσης του προβλήματος" Πως να καταλαβαίνετε την γλώσσα σώματος των άλλων ανθρώπων και να αντιλαμβάνεστε τι εννοούν. Πως να αποκαλύψετε τον καλό χαραχτήρα του κάθε ανρώπου Βελτιώστε τις ικανότητες σας να "ακούτε" αποτελεσματικά Πως να αντιλαμβάνεστε αυτό που δεν λέγεται αλλά υπονοείται από ένα άνθρωπο που βρίσκεται σε προβληματική κατάσταση. Πως να μένετε αφοσιωμένος σε ένα άνθρωπο που σας δίνει χρήσιμες πληροφορίες Η απάντησή σας στον σαρκασμό από τους άλλους Ειδικές τεχνικές που σας βοηθούν να μείνετε ψύχραιμος παρόλο που δεχόσαστε φραστική επίθεση. Πως να χρησιμοποιείτε θετικές εκφράσεις ώστε να ωθήσετε δύσκολους ανθρώπους σε μια περισσότερο παραγωγική κουβέντα. Τρόποι για να πείτε "όχι" χωρίς να προκαλείτε τους συνεργάτες ή τους ασθενείς σας. Αποτελεσματική Επικοινωνία Τρόποι για να αποφύγετε την ψυχολογική ένταση και το άγχος. Πως να επαναφέρετε την εμπιστοσύνη του προσωπικού με τον ασθενή μετά από μια σύγκρουση. Διαπραγμάτευση Καλύτερων συμφωνιών και επίλυση διαφωνίών με ευκολία.

Μεθοδολογία Υλοποίησης Σεμιναρίου & Οπτικοακουστικά Μέσα

Πριν την έναρξη του προγράμματος ειδικά ερωτηματολόγια ανάλυσης αναγκών αποστέλλονται σε όλους τους υποψήφιους συμμετέχοντες προκειμένου να γίνει η καταγραφή των εξής στοιχείων:

  • Ακαδημαϊκό Υπόβαθρο
  • Επαγγελματική Εμπειρία στην προηγούμενη καριέρα
  • Τρέχουσα θέση στην Επιχείρηση
  • Προσδοκίες που επιθυμείτε να καλύψει το σεμινάριο
  • Άλλες παρατηρήσεις σχετικά με την υλοποίηση του Σεμιναρίου

 Έντυπο Υλικό

  • Σημειώσεις Εισηγητή και Βιβλίο του Εμπορίου.

Υπηρεσίες Catering - Coffee Break

Για τα σεμινάρια που διοργανώνονται πρωϊνές ώρες (09.00-17.00) προσφέρονται 2 Coffee Break με χυμό και βουτήματα (ένα κατά την άφιξή σας και ένα μετά το γεύμα) ενώ το μεσημέρι προσφέρεται καθιστό γεύμα με αναψυκτικό. Για τα σεμινάρια που διοργανώνονται απογευματινές ώρες (17.30-21.30 μμ) προσφέρονται Coffee Break, χυμός και βουτήματα καθόλη την διάρκεια του σεμιναρίου.

 Σχόλια - Παρατηρήσεις

Το σεμινάριο στηρίζεται σε ενεργητικές εκπαιδευτικές τεχνικές.

Text/HTML

Ελαχιστοποίηση

 

 Σχετικά Σεμινάρια

Εξυπηρέτηση Πελατών σε Οργανισμούς Υγείας

Εκδηλώστε Ενδιαφέρον

Ελαχιστοποίηση

Πληροφορίες

Ελαχιστοποίηση

Επικοινωνία

Ελαχιστοποίηση

  Q-Training  Αθήνα: Εκπαιδευτικό Κέντρο: Καλλιρρόης 85, 117 45, Νέος Κόσμος (100μ από Metro Fix), Κεντρικά Γραφεία: Ηρακλέους 11, 117 43, Νέος Κόσμος Τηλ. Κέντρο: 210 9244468  Fax. 210 9244510 e-mail: info@q-training.gr   Θεσσαλονίκη: Τηλ. 23920 92542, Fax. 23920 92543, Ιωάννινα: Πλατεία Ομήρου 12, Τηλ. 2651067888 Σύρος: Αντώνιος Βουτσίνος, Φολεγάνδρου 17, Τηλ. 2281086844

Αρχική | Προγραμματισμένα Σεμινάρια | Δομή Site