Σεμινάρια >> Σεμινάρια Διοίκησης Επιχειρήσεων >> Σεμινάρια Internet Marketing >> Search Engine Marketing και Optimization

Σεμινάριo Βελτιστοποίηση της Εταιρικής σας παρουσίας στις Μηχανές Αναζήτησης

Ελαχιστοποίηση

Σκοπός Σεμιναρίου

Στόχος του προγράμματος είναι να κατανοήσουν οι συμμετέχοντες πως λειτουργούν οι Μηχανές Αναζήτησης και πως μπορούν να αξιοποιηθούν για την αποτελεσματικότερη προβολή των Εταιριών τους.

 

 Το σεμινάριο Απευθύνεται

Απευθύνεται σε Στελέχη  Επιχειρήσεων που ασχολούνται με τον Web Server της Εταιρίας και έχουν στην αρμοδιότητα τους την προώθηση του Εταιρικού Site. Επίσης απευθύνεται και σε Στελέχη Marketing που ενδιαφέρονται να κατανοήσουν τις βασικές αρχές λειτουργίας και του Internet Marketing.
Το πρόγραμμα έχει παρουσιαστεί από την Εταιρία μας για πρώτη φορά στην Ελληνική αγορά και υλοποιήθηκε τρείς φορές μέχρι σήμερα εντός του 2006 με μεγάλη επιτυχία με συμμετέχοντες από καταξιωμένες επιχειρήσεις. Ενδεικτικά αναφέρουμε: Τράπεζα Πειραιώς, Interamerican, APIVITA, ALPHA BANK, Eικονοτεχνική, Εκδόσεις Λυμπέρη και πολλές Ξενοδοχειακές Μονάδες της Ρόδου, Κρήτης και Κέρκυρας. 

Το υλικό που προσφέρεται στους συμμετέχοντες αποτελείται από 450 Σελίδες εξειδικευμένων σημειώσεων καθώς και πολλά άρθρα σχετικά με τεχνικές και μηχανισμούς Search Engine Optimization.

 

Διάρκεια Σεμιναρίου

  Το σεμινάριο διαρκεί 16 ώρες

 

 Προϋποθέσεις Συμμετοχής στο Σεμινάριο

 Η συμμετοχή στο σεμινάριο δεν προϋποθέτει ιδιείτερες γνώσεις αλλά βοηθάει η μικρή εμπερία σε θέματα Internet Marketing και γενικότερα βασικώνα ρχών on-line Marketing. 

 

 Συνοπτικό Πρόγραμμα Σεμιναρίου

Ενότητα 1η: Introduction to Online Marketing

Μια γενικότερη εισαγωγή στο κομμάτι του online marketing και τους τρόπους που θα μπορούσαν να χρησιμοποιήσουν ώστε να προβάλλουν την επιχείρηση τους μέσω του Internet. Επιπλέον θα γίνει μια ανάλυση-σύγκριση της Online και της Offline διαφήμισης δίνοντας έτσι στους συμμετέχοντες της δυνατότητα να κατανοήσουν συνολικά το περιβάλλον της Online διαφήμισης & marketing

  • Online Marketing: Basic Principles & Definitions
  • Brief History of Online Marketing
  • Comparison between Online & Offline Marketing
  • Advantages & Disadvantages of Online Marketing
  • Ways of Implementing Online Marketing (e.g Banner Campaigns, Rich Media, SEM, Email Mrk etc)

Ενότητα 2η: Introduction to Search Engine Marketing
Η συγκεκριμένη ενότητα αποτελεί τη βάση για να κατανοήσει κάποιος το κομμάτι του SEM. Αναφέρεται γενικότερα στο Search και πιο συγκεκριμένα στο πως λειτουργούν οι μηχανές αναζήτησης. Επίσης γίνεται μια λεπτομερής ανάλυση των μηχανών αναζήτησης ώστε να γνωρίζουν οι παρευρισκόμενοι το πεδίο μέσα στο οποίο θα κληθούν αργότερα να δράσουν.

  • Brief History of Search
  • How Search Engines work
  • Search Engines & Directories. What’s the difference?
  • Analysis of the major Search Engine characteristics & features
  • Search Engines Relationship Chart
  • The Google Phenomenon

Ενότητα 3η: Implementing a Search Engine Marketing Strategy
Επεξήγηση των βασικών αρχών για μια επιτυχημένη καμπάνια Search Engine Marketing. Γίνεται αποσαφήνιση των όρων SEO, PPC, PPI κλπ και αναλύει στους συμμετέχοντες τη φιλοσοφία που θα πρέπει να διακατέχει μια εταιρία από το Top Level Management έως το IT Department ώστε να υλοποιεί επιτυχημένες καμπάνιες.

  • Why choose Search as a marketing weapon
  • Defining SEM: Organic Optimization, PPC, PPI
  • Back to basics: The fundamentals of SEM
  • 10 things you should know before launching a SEM campaign
Ενότητα 4η: Search Engine Optimization
Η βασικότερη ενότητα αφού εδώ θα αναλυθεί λεπτομερώς όλη η διαδικασία που ακολουθείται κατά το Search Engine Optimization. Από τη αρχική στοχοθεσία, τη σωστή συγγραφή του κειμένου, το επιτυχημένο navigation μέχρι και σημαντικά «τεχνικά» θέματα σχετικά με τον κώδικα του website, τα tags κλπ

Επιπλέον θα αναλυθούν θέματα off site που πλέον τείνουν να γίνουν εξαιρετικά σημαντικά στη βελτιστοποίηση, ειδικά για το Google.

  • Lets Start: Setting Goals
  • Choosing the right Domain Name & Hosting
  • Before changing your site: What to keep in mind
  • Writing for Search Engines & Humans. The basics of copywriting
  • What are keywords
  • Which keywords are right for your business? The brainstorming sessions.
  • Tools to help you with keyword research
  • Determining Keyword Effectiveness
  • The optimization process. On site & Off site factors to consider when optimizing
  • Meta Tags. Do they really worth it?
  • Page Titles done right (…and wrong)
  • Navigation & Site Structure. Creating Effective Site Maps
  • Internal Linking
  • Optimizing Your Page Copy.
  • Off site Factors. Creating a successful link campaign
  • Google PageRank explained
  • Exchanging Links
  • When links can harm your business
  • The importance of text in incoming links
  • Free links vs Buying Links
  • Black Hat SEO. Techniques you can use that are not so ethical
  • Tools to help you along your way
  • In a hurry for results? Hold on…

Ενότητα 5η: Paid Search
Επεξήγηση των εννοιών και της διαδικασίας του Paid Search Marketing. Αποτελεσματικοί τρόποι διαχείρισης καμπάνιας PPC καθώς και live επίδειξη της πλατφόρμας του Google Adwords & του Yahoo Search Marketing (πρώην Overture)

  • Paid Search Marketing: Should you do it?
  • Thing to know before you start.
  • Review of Google Adwords & Yahoo Search Marketing (formerly Overture)
  • Ad writing Tips
  • How to improve your Click Through Rates (CTR) and lower your Cost Per Click
  • Tools to help you along your way.

Ενότητα 6η: Analyzing Success
Μια εξαιρετικά ενδιαφέρουσα ενότητα που θα βοηθήσει τους συμμετέχοντες να κατανοήσουν τη σημαντικότητα της μέτρησης των αποτελεσμάτων τους. Θα επεξηγηθούν οι τρόποι μέτρησης καθώς το τι πρέπει να μετράει κάποιος ώστε να αξιολογεί σωστά την καμπάνια του και να τη βελτιώνει διαρκώς. Επιπλέον θα γίνει μια παρουσίαση των σημαντικότερων εργαλείων μέτρησης που μπορεί να χρησιμοποιήσει κάποιος. Τέλος θα αναλυθούν κάποια στοιχεία από πρόσφατες διεθνής έρευνες που καταγράφουν την επηροή και την αποτελεσματικότητα και τις τάσεις του Search Engine Marketing

  • How to monitor results.
  • When results don’t show
  • Setting Key Metrics
  • Tools you can use to measure your success (…or failure)
  • It’s all about results. Does SEM worth it anyway?
  • Studies & Research
  • Effect of Search Marketing on Branding & Direct Response
  • Search related to consumers purchase path
  • SEM European & US trends

Ενότητα 7η: Wrapping it up. SEO quick start checklist
Μια γρήγορη σύνοψη όσων αναφέρθηκαν στις προηγούμενες ενότητες μαζί με έναν απλό οδηγό για τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσει κάποιος ώστε να «στήσει» μια αποτελεσματική καμπάνια SEO.

  • SEO Tools
  • Picking a Product
  • Picking a Domain Name
  • Domain Registration & Hosting
  • Keyword Selection
  • Page Optimization
  • Home Page Optimization
  • Site Optimization
  • Registering With Directories
  • Link Building
  • When Changes Occur
  • Common SEO Abuse Techniques
  • Closing Tips

Ενότητα 8η: Case Studies and more
Η τελευταία ενότητα βασίζεται στην ανάλυση κάποιον συμπληρωματικών θεμάτων όπως πως θα να πρέπει να ενσωματώνεται μια καμπάνια SEM σε ένα γενικότερο στρατηγικό πλάνο καθώς και τι θα πρέπει να προσέχει κάποιος όταν θέλει να προσλάβει μια εταιρία Search Engine Marketing. Το σημαντικότερο τμήμα όμως βασίζεται σε Live Case Studies που θα πραγματοποιηθούν πάνω στα websites των συμμετεχόντων. Στην αρχή οι συμμετέχοντες θα κληθούν να αναγνωρίσουν τα λάθη των websites και να προτείνουν λύσεις ενώ θα υλοποιηθεί και ένα mini πλάνο SEO. διαδικασία αυτή μπορεί να πραγματοποιηθεί σε 3-4 sites.

  • Integrating SEM
  • with other online marketing channels
  • Hiring a SEO firm Case Studies & Live SEO Analysis on participants’ sites (up to 3-4 sites)

Μεθοδολογία Υλοποίησης Σεμιναρίου & Οπτικοακουστικά Μέσα

Πριν την έναρξη του προγράμματος ειδικά ερωτηματολόγια ανάλυσης αναγκών αποστέλλονται σε όλους τους υποψήφιους συμμετέχοντες προκειμένου να γίνει η καταγραφή των εξής στοιχείων:

  • Ακαδημαϊκό Υπόβαθρο
  • Επαγγελματική Εμπειρία στην προηγούμενη καριέρα
  • Τρέχουσα θέση στην Επιχείρηση
  • Εμπειρία σχετικά με το Image Making
  • Προσδοκίες που επιθυμείτε να καλύψει το σεμινάριο
  • Άλλες παρατηρήσεις σχετικά με την υλοποίηση του Σεμιναρίου

 Όλοι οι συμμετέχοντες χρησιμοποιούν σύγχρονους Η/Υ (Desktops & Laptops) για τις πρακτικές ασκήσεις που απατιούν το 60% του συνολικού χρόνου του σεμιναρίου.

 

 Έντυπο Υλικό

  • Σημειώσεις Εισηγητή και e-book.

     

Υπηρεσίες Catering - Coffee Break

Για τα σεμινάρια που διοργανώνονται πρωϊνές ώρες (09.00-17.00) προσφέρονται 2 Coffee Break με χυμό και βουτήματα (ένα κατά την άφιξή σας και ένα μετά το γεύμα) ενώ το μεσημέρι προσφέρεται καθιστό γεύμα με αναψυκτικό. Για τα σεμινάρια που διοργανώνονται απογευματινές ώρες (17.30-21.30 μμ) προσφέρονται Coffee Break, χυμός και βουτήματα καθόλη την διάρκεια του σεμιναρίου.

 

 Σχόλια - Παρατηρήσεις

Το σεμινάριο στηρίζεται σε ενεργητικές εκπαιδευτικές τεχνικές και όλες οι θεωρητικές ενότητες υποστηρίζονται με πρακτικές ασκήσεις και role playing

Text/HTML

Ελαχιστοποίηση

 

 Σχετικά Σεμινάρια

Google Adwords   ||  Search Engine Marketing και Optimization  ||  e-mail και SMS Marketing  ||  Δημιουργία blog με το WordPress  ||  Web Site Analytics και Usability Improvement  ||  Δημιουργία Portals με το DotNetNuke (DNN)  ||  Διαχείριση DotNetNuke (Επίπεδο ΙΙ)  ||  Εργαλεία και εφαρμογές Social Media  ||  Google Adwords Certification : Exam Preparation

Εκδηλώστε Ενδιαφέρον

Ελαχιστοποίηση

Πληροφορίες

Ελαχιστοποίηση

Επικοινωνία

Ελαχιστοποίηση

  Q-Training  Αθήνα: Εκπαιδευτικό Κέντρο: Καλλιρρόης 85, 117 45, Νέος Κόσμος (100μ από Metro Fix), Κεντρικά Γραφεία: Ηρακλέους 11, 117 43, Νέος Κόσμος Τηλ. Κέντρο: 210 9244468  Fax. 210 9244510 e-mail: info@q-training.gr   Θεσσαλονίκη: Τηλ. 23920 92542, Fax. 23920 92543, Ιωάννινα: Πλατεία Ομήρου 12, Τηλ. 2651067888 Σύρος: Αντώνιος Βουτσίνος, Φολεγάνδρου 17, Τηλ. 2281086844

Αρχική | Προγραμματισμένα Σεμινάρια | Δομή Site