Ενότητα 1η: Introduction to Online Marketing
Μια γενικότερη εισαγωγή στο κομμάτι του online marketing και τους τρόπους που θα μπορούσαν να χρησιμοποιήσουν ώστε να προβάλλουν την επιχείρηση τους μέσω του Internet. Επιπλέον θα γίνει μια ανάλυση-σύγκριση της Online και της Offline διαφήμισης δίνοντας έτσι στους συμμετέχοντες της δυνατότητα να κατανοήσουν συνολικά το περιβάλλον της Online διαφήμισης & marketing
- Online Marketing: Basic Principles & Definitions
- Brief History of Online Marketing
- Comparison between Online & Offline Marketing
- Advantages & Disadvantages of Online Marketing
- Ways of Implementing Online Marketing (e.g Banner Campaigns, Rich Media, SEM, Email Mrk etc)
Ενότητα 2η: Introduction to Search Engine Marketing
Η συγκεκριμένη ενότητα αποτελεί τη βάση για να κατανοήσει κάποιος το κομμάτι του SEM. Αναφέρεται γενικότερα στο Search και πιο συγκεκριμένα στο πως λειτουργούν οι μηχανές αναζήτησης. Επίσης γίνεται μια λεπτομερής ανάλυση των μηχανών αναζήτησης ώστε να γνωρίζουν οι παρευρισκόμενοι το πεδίο μέσα στο οποίο θα κληθούν αργότερα να δράσουν.
- Brief History of Search
- How Search Engines work
- Search Engines & Directories. What’s the difference?
- Analysis of the major Search Engine characteristics & features
- Search Engines Relationship Chart
- The Google Phenomenon
Ενότητα 3η: Implementing a Search Engine Marketing Strategy
Επεξήγηση των βασικών αρχών για μια επιτυχημένη καμπάνια Search Engine Marketing. Γίνεται αποσαφήνιση των όρων SEO, PPC, PPI κλπ και αναλύει στους συμμετέχοντες τη φιλοσοφία που θα πρέπει να διακατέχει μια εταιρία από το Top Level Management έως το IT Department ώστε να υλοποιεί επιτυχημένες καμπάνιες.
- Why choose Search as a marketing weapon
- Defining SEM: Organic Optimization, PPC, PPI
- Back to basics: The fundamentals of SEM
- 10 things you should know before launching a SEM campaign
Ενότητα 4η: Search Engine Optimization
Η βασικότερη ενότητα αφού εδώ θα αναλυθεί λεπτομερώς όλη η διαδικασία που ακολουθείται κατά το Search Engine Optimization. Από τη αρχική στοχοθεσία, τη σωστή συγγραφή του κειμένου, το επιτυχημένο navigation μέχρι και σημαντικά «τεχνικά» θέματα σχετικά με τον κώδικα του website, τα tags κλπ
Επιπλέον θα αναλυθούν θέματα off site που πλέον τείνουν να γίνουν εξαιρετικά σημαντικά στη βελτιστοποίηση, ειδικά για το Google.
- Lets Start: Setting Goals
- Choosing the right Domain Name & Hosting
- Before changing your site: What to keep in mind
- Writing for Search Engines & Humans. The basics of copywriting
- What are keywords
- Which keywords are right for your business? The brainstorming sessions.
- Tools to help you with keyword research
- Determining Keyword Effectiveness
- The optimization process. On site & Off site factors to consider when optimizing
- Meta Tags. Do they really worth it?
- Page Titles done right (…and wrong)
- Navigation & Site Structure. Creating Effective Site Maps
- Internal Linking
- Optimizing Your Page Copy.
- Off site Factors. Creating a successful link campaign
- Google PageRank explained
- Exchanging Links
- When links can harm your business
- The importance of text in incoming links
- Free links vs Buying Links
- Black Hat SEO. Techniques you can use that are not so ethical
- Tools to help you along your way
- In a hurry for results? Hold on…
Ενότητα 5η: Paid Search
Επεξήγηση των εννοιών και της διαδικασίας του Paid Search Marketing. Αποτελεσματικοί τρόποι διαχείρισης καμπάνιας PPC καθώς και live επίδειξη της πλατφόρμας του Google Adwords & του Yahoo Search Marketing (πρώην Overture)
- Paid Search Marketing: Should you do it?
- Thing to know before you start.
- Review of Google Adwords & Yahoo Search Marketing (formerly Overture)
- Ad writing Tips
- How to improve your Click Through Rates (CTR) and lower your Cost Per Click
- Tools to help you along your way.
Ενότητα 6η: Analyzing Success
Μια εξαιρετικά ενδιαφέρουσα ενότητα που θα βοηθήσει τους συμμετέχοντες να κατανοήσουν τη σημαντικότητα της μέτρησης των αποτελεσμάτων τους. Θα επεξηγηθούν οι τρόποι μέτρησης καθώς το τι πρέπει να μετράει κάποιος ώστε να αξιολογεί σωστά την καμπάνια του και να τη βελτιώνει διαρκώς. Επιπλέον θα γίνει μια παρουσίαση των σημαντικότερων εργαλείων μέτρησης που μπορεί να χρησιμοποιήσει κάποιος. Τέλος θα αναλυθούν κάποια στοιχεία από πρόσφατες διεθνής έρευνες που καταγράφουν την επηροή και την αποτελεσματικότητα και τις τάσεις του Search Engine Marketing
- How to monitor results.
- When results don’t show
- Setting Key Metrics
- Tools you can use to measure your success (…or failure)
- It’s all about results. Does SEM worth it anyway?
- Studies & Research
- Effect of Search Marketing on Branding & Direct Response
- Search related to consumers purchase path
- SEM European & US trends
Ενότητα 7η: Wrapping it up. SEO quick start checklist
Μια γρήγορη σύνοψη όσων αναφέρθηκαν στις προηγούμενες ενότητες μαζί με έναν απλό οδηγό για τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσει κάποιος ώστε να «στήσει» μια αποτελεσματική καμπάνια SEO.
- SEO Tools
- Picking a Product
- Picking a Domain Name
- Domain Registration & Hosting
- Keyword Selection
- Page Optimization
- Home Page Optimization
- Site Optimization
- Registering With Directories
- Link Building
- When Changes Occur
- Common SEO Abuse Techniques
- Closing Tips
Ενότητα 8η: Case Studies and more
Η τελευταία ενότητα βασίζεται στην ανάλυση κάποιον συμπληρωματικών θεμάτων όπως πως θα να πρέπει να ενσωματώνεται μια καμπάνια SEM σε ένα γενικότερο στρατηγικό πλάνο καθώς και τι θα πρέπει να προσέχει κάποιος όταν θέλει να προσλάβει μια εταιρία Search Engine Marketing. Το σημαντικότερο τμήμα όμως βασίζεται σε Live Case Studies που θα πραγματοποιηθούν πάνω στα websites των συμμετεχόντων. Στην αρχή οι συμμετέχοντες θα κληθούν να αναγνωρίσουν τα λάθη των websites και να προτείνουν λύσεις ενώ θα υλοποιηθεί και ένα mini πλάνο SEO. H διαδικασία αυτή μπορεί να πραγματοποιηθεί σε 3-4 sites.
- Integrating SEM
- with other online marketing channels
- Hiring a SEO firm Case Studies & Live SEO Analysis on participants’ sites (up to 3-4 sites)