Σεμινάρια >> Σεμινάρια Διοίκησης Επιχειρήσεων >> Σεμινάρια Internet Marketing >> Google Adwords

Σεμινάριo Google Adwords: Διαχείριση καμπάνιας στην μηχανή αναζήτησης Google

Ελαχιστοποίηση

Σκοπός Σεμιναρίου

Στην εποχή της ανάπτυξης του Interactive Marketing ιδιαίτερο ρόλο αποκτά η προώθηση των υπηρεσιών/προϊόντων των επιχειρήσεων στις μηχανές αναζήτησης. Σκοπός του συγκεκριμένου προγράμματος είναι η πρακτική εξάσκηση των συμμετεχόντων στην δημιουργία και διαχείριση καμπάνιας στην μηχανή αναζήτησης Google.

 

 Το σεμινάριο Απευθύνεται

To πρόγραμμα απευθύνεται σε Στελέχη επιχειρήσεων που είναι επιφορτισμένα με την ευθύνη προώθησης των προϊόντων - υπηρεσιών των Εταιριών τους στην μηχανή αναζήτησης Google.

 

Διάρκεια Σεμιναρίου

  Το σεμινάριο διαρκεί 8 ώρες

 

 Προϋποθέσεις Συμμετοχής στο Σεμινάριο

 Η συμμετοχή στο σεμινάριο δεν προϋποθέτει ειδικές γνώσεις παρά μόνο βασικές γνώσεις χρήσης του Internet.

 

 Συνοπτικό Πρόγραμμα Σεμιναρίου

1. Εισαγωγή στο Google Adwords
  • Τι είναι το Google Adwords. Χαρακτηριστικά & Εξέλιξη
  • Το μοντέλο διαφήμισης PPC (Pay-Per-Click). Πως λειτουργεί. Πλεονεκτήματα-Μειονεκτήματα
  • Άλλα διαφημιστικά δίκτυα PPC (YahooSearchMarketing , MSNAdCenter, InCliks)
2. Στάδια Δημιουργίας μιας καμπάνιας Google Adwords
  • Άνοιγμα Λογαρισμού GoogleAdwords
  • Δημιουργία καμπάνιας
  • Επιλογή Στόχευσης. Ρυθμίσεις Budget
  • Δημιουργία AdGroups (ομάδες διαφημίσεων)
  • Δημιουργία διαφημιστικών κειμένων (adtexts)
  • Επιλογή κατάλληλων Keywords
  • Ενεργοποίηση και παρακολούθηση καμπάνιας
  • Τρόποι Πληρωμής
  • Reports
3. Βαθύτερη Ανάλυση – Βελτιστοποιώντας μια καμπάνια για μέγιστα αποτελέσματα
  • Κατανοώντας ποιο είναι το πραγματικό κοινό σας
  • Δημιουργία κατάλληλης στόχευσης σε πολλαπλά επίπεδα
  • Δημιουργώντας την κατάλληλη δομή για την καμπάνια σας (campaigns & adgroups)
  • Πόσο θα πρέπει να πληρώσω; Αγοράστε περισσότερα με λιγότερα χρήματα
  • Αποτελεσματικό Keyword Research. Ανακαλύψτε τις λέξεις-κλειδιά που θα σας φέρουν τους ποιοτικότερους επισκέπτες με το χαμηλότερο κόστος
  • Επιλέγοντας στόχευση σε επίπεδο keywords. Broad, Phraseή Exact?
  • Επιλέγοντας αρνητικές λέξεις-κλειδιά (negative keywords) για τη βελτίωση της απόδοσης της καμπάνιας. 
  • Adtext Copywriting. Πώς να γράψετε ένα διαφημιστικό κείμενο που θα τραβά το βλέμμα των χρηστών.
  • Δοκιμάζοντας πολλαπλά διαφημιστικά κείμενα (adtexts
  • Σχετικότητα (relevancy). Το μεγάλο μυστικό για επιτυχημένες καμπάνιες
  • Αυξάνοντας το CTR  (Click Through Rate) της καμπάνιας σας
  • Τι είναι το Quality Score και πως η αύξηση του θα σας βοηθήσει να ξεπεράσετε τον ανταγωνισμό σας. 
  • Εκμεταλλευτείτε το Content Network του Google
  • Καμπάνιες Site & ContentTargeted
  • Δημιουργήστε διαφημίσεις με εικόνα (banners) ή video 
4. Μετατρέποντας τους επισκέπτες σε «πελάτες»  
  • Θέστε Στόχους. Τι πρέπει να κάνει ο επισκέπτης όταν έλθει στο website σας;
  • Δημιουργήστε LandingPages
  • Βελτιστοποίηση LandingPagesγια καλύτερα ConversionRates
  • GoogleWebsiteOptimizer
  • Its all about ConversionsΜάθετε πόσο πραγματικά σας κοστίζει ο επισκέπτης που έρχεται μέσα από μια καμπάνια Adwords 
5. Αναλύοντας τα αποτελέσματα της καμπάνιας
  • Τι θα πρέπει να περιμένετε από μια καμπάνια Google Adwords
  • Ερμηνεύοντας στατιστικά και έννοιες όπως CPC, CTR, Av. Position κλπ
  • Μετρώντας τα Conversion Rates(ποσοστά μετατροπής επισκεπτών σε «πελάτες»)
  • Δημιουργήστε Reports
  • ClickTagging. Συνδέοντας το GoogleAdwordsμε το GoogleAnalytics 
6. Cases StudiesQ&A

Θα αναλυθεί η μελέτη μιας συγκεκριμένης περίπτωσης. Επίσης μπορούν να γίνουν Case Studies πάνω σε καμπάνιες που θα ήθελαν να δημιουργήσουν οι συμμετέχοντες του σεμιναρίου.

 

Μεθοδολογία Υλοποίησης Σεμιναρίου & Οπτικοακουστικά Μέσα

Πριν την έναρξη του προγράμματος ειδικά ερωτηματολόγια ανάλυσης αναγκών αποστέλλονται σε όλους τους υποψήφιους συμμετέχοντες προκειμένου να γίνει η καταγραφή των εξής στοιχείων:

  • Ακαδημαϊκό Υπόβαθρο
  • Επαγγελματική Εμπειρία στην προηγούμενη καριέρα
  • Τρέχουσα θέση στην Επιχείρηση
  • Εμπειρία σχετικά με το Image Making / Προσδοκίες που επιθυμείτε να καλύψει το σεμινάριο

 Άλλες παρατηρήσεις σχετικά με την υλοποίηση του Σεμιναρίου

  Για την πρακτική εξάσκηση αξιοποιούνται σύγχρονοι Η/Υ Desktops - Laptops.

 

  Έντυπο Υλικό

  • Σημειώσεις Εισηγητή (>200 Σελίδες)

     

Υπηρεσίες Catering - Coffee Break

Για τα σεμινάρια που διοργανώνονται πρωϊνές ώρες (09.00-17.00) προσφέρονται 2 Coffee Break με χυμό και βουτήματα (ένα κατά την άφιξή σας και ένα μετά το γεύμα) ενώ το μεσημέρι προσφέρεται καθιστό γεύμα με αναψυκτικό. Για τα σεμινάρια που διοργανώνονται απογευματινές ώρες (17.30-21.30 μμ) προσφέρονται Coffee Break, χυμός και βουτήματα καθόλη την διάρκεια του σεμιναρίου.

 

 Σχόλια - Παρατηρήσεις

Το σεμινάριο στηρίζεται σε ενεργητικές εκπαιδευτικές τεχνικές και όλες οι θεωρητικές ενότητες υποστηρίζονται με πρακτικές ασκήσεις και role playing.

Text/HTML

Ελαχιστοποίηση

 

 Σχετικά Σεμινάρια

Google Adwords   ||  Search Engine Marketing και Optimization  ||  e-mail και SMS Marketing  ||  Δημιουργία blog με το WordPress  ||  Web Site Analytics και Usability Improvement  ||  Δημιουργία Portals με το DotNetNuke (DNN)  ||  Διαχείριση DotNetNuke (Επίπεδο ΙΙ)  ||  Εργαλεία και εφαρμογές Social Media  ||  Google Adwords Certification : Exam Preparation

Εκδηλώστε Ενδιαφέρον

Ελαχιστοποίηση

Πληροφορίες

Ελαχιστοποίηση

Επικοινωνία

Ελαχιστοποίηση

  Q-Training  Αθήνα: Εκπαιδευτικό Κέντρο: Καλλιρρόης 85, 117 45, Νέος Κόσμος (100μ από Metro Fix), Κεντρικά Γραφεία: Ηρακλέους 11, 117 43, Νέος Κόσμος Τηλ. Κέντρο: 210 9244468  Fax. 210 9244510 e-mail: info@q-training.gr   Θεσσαλονίκη: Τηλ. 23920 92542, Fax. 23920 92543, Ιωάννινα: Πλατεία Ομήρου 12, Τηλ. 2651067888 Σύρος: Αντώνιος Βουτσίνος, Φολεγάνδρου 17, Τηλ. 2281086844

Αρχική | Προγραμματισμένα Σεμινάρια | Δομή Site