Σεμινάρια >> Σεμινάρια Διοίκησης Επιχειρήσεων >> Σεμινάρια Customer Service και Call Centers >> Σύγχρονες Τεχνικές Διατήρησης Πελατών

Σεμινάριο Σύγχρονες Τεχνικές Διατήρησης Πελατών (After Sales Support)

Ελαχιστοποίηση

Σκοπός Σεμιναρίου

Σκοπός του προγράμματος είναι η εκμάθηση νέων τεχνικών διατήρησης πελατών. Σήμερα ένα μεγάλο πρόβλημα των επιχειρήσεων είναι να διατηρήσουν πελάτες που με μεγάλο κόπο και επένδυση απέκτησαν. Σύμφωνα με διεθνείς μελέτες μια μέσου μεγέθους επιχείρηση χάνει το 30% των πελατών της εντός της επόμενης πενταετίας.

 Το σεμινάριο Απευθύνεται

Απευθύνεται σε Στελέχη επιχειρήσεων που ασχολούνται με την εξυπηρέτηση και την διαχείριση των πελατών.

Διάρκεια Σεμιναρίου

  Το σεμινάριο διαρκεί 16 ώρες

 Προϋποθέσεις Συμμετοχής στο Σεμινάριο

 Η συμμετοχή στο σεμινάριο προϋποθέτει επαγγελματική εμπειρία.  

 Συνοπτικό Πρόγραμμα Σεμιναρίου

  • Σημαντικές έννοιες της εξυπηρέτησης μετά την πώληση
  • Τι αναμένουν οι πελάτες μετά την αγορά προϊόντων ή αξιοποίηση των υπηρεσιών σας
  • Επαφή μετά την πώληση
  • Συχνότητα επικοινωνίας μετά την πώληση
  • Εναλλακτικοί Τρόποι επαφής με τους πελάτες μετά τη πώληση
  • Ο ρόλος του Customer Relationship Management (CRM)
  • Εργαλεία παρακολούθησης της πορείας-εξέλιξης των πελατών 
  • Αίτια των παραπόνωνκαι εργαλεία παρακολούθησης των παραπόνων
  • Τεχνικές Cross Selling (διασταυρούμενες πωλήσεις)
  • Στρατηγικές διατήρησης πελατών
  • Εφαρμογές CRM και η συμβολή τους στην διατήρηση των πελατών

Μεθοδολογία Υλοποίησης Σεμιναρίου & Οπτικοακουστικά Μέσα

Πριν την έναρξη του προγράμματος ειδικά ερωτηματολόγια ανάλυσης αναγκών αποστέλλονται σε όλους τους υποψήφιους συμμετέχοντες προκειμένου να γίνει η καταγραφή των εξής στοιχείων:

  • Ακαδημαϊκό Υπόβαθρο
  • Επαγγελματική Εμπειρία στην προηγούμενη καριέρα
  • Τρέχουσα θέση στην Επιχείρηση
  • Προσδοκίες που επιθυμείτε να καλύψει το σεμινάριο
  • Άλλες παρατηρήσεις σχετικά με την υλοποίηση του Σεμιναρίου

 Έντυπο Υλικό

  • Σημειώσεις Εισηγητή και Βιβλίο του Εμπορίου.

Υπηρεσίες Catering - Coffee Break

Για τα σεμινάρια που διοργανώνονται πρωϊνές ώρες (09.00-17.00) προσφέρονται 2 Coffee Break με χυμό και βουτήματα (ένα κατά την άφιξή σας και ένα μετά το γεύμα) ενώ το μεσημέρι προσφέρεται καθιστό γεύμα με αναψυκτικό. Για τα σεμινάρια που διοργανώνονται απογευματινές ώρες (17.30-21.30 μμ) προσφέρονται Coffee Break, χυμός και βουτήματα καθόλη την διάρκεια του σεμιναρίου.

 Σχόλια - Παρατηρήσεις

Το σεμινάριο στηρίζεται σε ενεργητικές εκπαιδευτικές τεχνικές

Text/HTML

Ελαχιστοποίηση

 

 Σχετικά Σεμινάρια

Αποτελεσματική Εξυπηρέτηση Πελατών  ||  Σύγχρονες Τεχνικές Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης   ||  Διαπροσωπική Τηλεφωνική Επικοινωνία   ||  Μεθοδολογίες & Τεχνικές Αποτελ.Τηλ. Εξυπ. Πελατών  ||  Σύγχρονες Τεχνικές Διατήρησης Πελατών  ||  Αποτελεσματική διαχείριση αντιρρήσεων πελατών  ||  Time Management (Διαχείριση Εργασιακού Χρόνου)  ||  Διαχείριση Παραπόνων  ||  Σύγχρονες Τεχνικές Είσπραξης Οφειλών

Εκδηλώστε Ενδιαφέρον

Ελαχιστοποίηση

Πληροφορίες

Ελαχιστοποίηση

Επικοινωνία

Ελαχιστοποίηση

  Q-Training  Αθήνα: Εκπαιδευτικό Κέντρο: Καλλιρρόης 85, 117 45, Νέος Κόσμος (100μ από Metro Fix), Κεντρικά Γραφεία: Ηρακλέους 11, 117 43, Νέος Κόσμος Τηλ. Κέντρο: 210 9244468  Fax. 210 9244510 e-mail: info@q-training.gr   Θεσσαλονίκη: Τηλ. 23920 92542, Fax. 23920 92543, Ιωάννινα: Πλατεία Ομήρου 12, Τηλ. 2651067888 Σύρος: Αντώνιος Βουτσίνος, Φολεγάνδρου 17, Τηλ. 2281086844

Αρχική | Προγραμματισμένα Σεμινάρια | Δομή Site