Σεμινάρια >> Σεμινάρια Διοίκησης Επιχειρήσεων >> Σεμινάρια Επικοινωνίας, Δημοσίων Σχέσεων, Crisis >> Σεμινάριο Business Etiquette

Σεμινάριο : Business Etiquette

Ελαχιστοποίηση

Σκοπός Σεμιναρίου

H ευαισθητοποίηση των συμμετεχόντων σε ποικίλα θέματα επιχειρησιακής επικοινωνίας και savoir vivre.  Σε επίπεδο γνώσεων βασικός στόχος είναι η ενημέρωση των συμμετεχόντων για τους ενδεικνυόμενους τρόπους συμπεριφοράς στη σύγχρονη επιχείρηση και τη ζωή. 

 

Σε επίπεδο δεξιοτήτων στόχος του σεμιναρίου είναι οι συμμετέχοντες να ανταπεξέρχονται με άνεση σε κάθε επαγγελματική και κοινωνική εκδήλωση.

Σε επίπεδο στάσεων στόχος του σεμιναρίου είναι η αλλαγή συμπεριφοράς των συμμετεχόντων στα σημεία που αναγνωρίζουν τις αστοχίες τους.

 

 Το σεμινάριο Απευθύνεται

Το Σεμινάριο απευθύνεται σε εργαζόμενους, γυναίκες ή άντρες που επιθυμούν να αποκτήσουν κάποιες επιπλέον γνώσεις για τη στάση που πρέπει να έχουν στις σύγχρονες επαγγελματικές και κοινωνικές εκδηλώσεις

Διάρκεια Σεμιναρίου

   Το σεμινάριο διαρκεί 12 ώρες

 Προϋποθέσεις Συμμετοχής στο Σεμινάριο

 Η συμμετοχή στο σεμινάριο προϋποθέτει επαγγελματική εμπειρία.

 Συνοπτικό Πρόγραμμα Σεμιναρίου

Η εμφάνιση και η συμπεριφορά στην εργασία :

  • Τι σημαίνει business ντύσιμο για άντρες και γυναίκες
  • Το μακιγιάζ
  • Ομιλία στο τηλέφωνο με πελάτες - συνεργάτες
  • Προσωπικά τηλεφωνήματα-μηνύματα-e-mail - facebook
  • Πως κάποιος μπορεί να μας κακοχαρακτηρίσει
  • Τι προσέχει κάποιος που μας συναντάει για πρώτη φορά
  • Οι επαγγελματικές εκδηλώσεις και η προσωπική μου στάση
  • Τα είδη εμφάνισης για άνδρες και γυναίκες
  • Η χρήση του κινητού τηλεφώνου

Η συμπεριφορά στο τραπέζι

  • Συμπεριφορά στην καντίνα της εταιρείας
  • Τι παραγγέλνω σε εταιρικό γεύμα
  • Τα είδη δεξιώσεων με σειρά προτεραιότητας
  • Πως τρώω το κάθετι
  • Πως καθόμαστε στο τραπέζι ανάλογα με το βαθμό της ιεραρχίας
Κοινωνικές στιγμές
  •  Ανθρώπινες στιγμές (εορτές, γάμος, βάπτιση, θάνατος, ατύχημα, ασθένεια)
  • Συστάσεις μεταξύ επισήμων
  • Πρωτόκολλο εθιμοτυπίας
  • Τα δώρα και η σημασία τους
  • Γραπτά μηνύματα
  • Λουλούδια
  • Η τυπικότητα στις επαγγελματικές συναντήσεις
  • Συνηθισμένα λάθη

Η κουλτούρα της εταιρείας μας

  • Η επικοινωνία στο χώρο εργασίας (σημεία προσοχής)
  • Η εταιρική φιλοσοφία και η δική μας συμπεριφορά
  • Η προσωπική επικοινωνία με συναδέλφους και εξωτερικούς συνεργάτες
  • Η γραπτή επικοινωνία (σημεία προσοχής)
  • Η συμπεριφορά προς τους συναδέλφους
  • Η συμπριφορά προς τη Διοίκηση
  •  Η συμπεριφορά προς πελάτες και συνεργάτες
  • Τα συνηθισμένα λάθη στην επιχειρησιακή επικοινωνία
  • Η θετική προσέγγιση στη ζωή και η αντανάκλαση στον ψυχισμό μας.

  Ασκήσεις επικοινωνίας σε ατομικό, διαπροσωπικό και ομαδικό επίπεδο

 
Μεθοδολογία Υλοποίησης Σεμιναρίου & Οπτικοακουστικά Μέσα

Πριν την έναρξη του προγράμματος ειδικά ερωτηματολόγια ανάλυσης αναγκών αποστέλλονται σε όλους τους υποψήφιους συμμετέχοντες προκειμένου να γίνει η καταγραφή των εξής στοιχείων:

  • Ακαδημαϊκό Υπόβαθρο
  • Επαγγελματική Εμπειρία στην προηγούμενη καριέρα
  • Τρέχουσα θέση στην Επιχείρηση
  • Προσδοκίες που επιθυμείτε να καλύψει το σεμινάριο
  • Άλλες παρατηρήσεις σχετικά με την υλοποίηση του Σεμιναρίου

 Έντυπο Υλικό

  • Σημειώσεις Εισηγητή.

Υπηρεσίες Catering - Coffee Break

Για τα σεμινάρια που διοργανώνονται πρωϊνές ώρες (09.00-17.00) προσφέρονται 2 Coffee Break με χυμό και βουτήματα (ένα κατά την άφιξή σας και ένα μετά το γεύμα) ενώ το μεσημέρι προσφέρεται καθιστό γεύμα με αναψυκτικό. Για τα σεμινάρια που διοργανώνονται απογευματινές ώρες (17.30-21.30 μμ) προσφέρονται Coffee Break, χυμός και βουτήματα καθόλη την διάρκεια του σεμιναρίου.

 Σχόλια - Παρατηρήσεις

Το σεμινάριο στηρίζεται σε ενεργητικές εκπαιδευτικές τεχνικές.


Text/HTML

Ελαχιστοποίηση

 Σχετικά Σεμινάρια:

 

Public Relations School  ||  Δημόσιες Σχέσεις - Επένδυση με πολλαπλά οφέλη   ||  Event Management - Διοργάνωση Εκδηλώσεων   ||  Τεχνικές βελτίωσης λεκτικής και μη επικοινωνίας  ||  Δημόσιες Σχέσεις (Επίπεδο Ι)  ||  Δημόσιες Σχέσεις (Επίπεδο ΙΙ)  ||  Στρατηγικός Σχεδιασμός Media Planning  ||  Αποτελεματική Διαχείριση Κρίσεων (IMCS)  ||  Αποτελεσματική ΕνδοΕταιρική Επικοινωνία  ||  Σεμινάριο Business Etiquette

Εκδηλώστε Ενδιαφέρον

Ελαχιστοποίηση

Πληροφορίες

Ελαχιστοποίηση

Επικοινωνία

Ελαχιστοποίηση

  Q-Training  Αθήνα: Εκπαιδευτικό Κέντρο: Καλλιρρόης 85, 117 45, Νέος Κόσμος (100μ από Metro Fix), Κεντρικά Γραφεία: Ηρακλέους 11, 117 43, Νέος Κόσμος Τηλ. Κέντρο: 210 9244468  Fax. 210 9244510 e-mail: info@q-training.gr   Θεσσαλονίκη: Τηλ. 23920 92542, Fax. 23920 92543, Ιωάννινα: Πλατεία Ομήρου 12, Τηλ. 2651067888 Σύρος: Αντώνιος Βουτσίνος, Φολεγάνδρου 17, Τηλ. 2281086844

Αρχική | Προγραμματισμένα Σεμινάρια | Δομή Site