.eo_tag_style{} Σεμινάριο Αποτελεσματική Επικοινωνία και Συμπεριφορά
      Σεμινάρια >> Με Βάση Μέγεθος, Κλάδο ή Ειδικότητα >> Με βάση κλάδο Επιχείρησης >> Ξενοδοχειακός >> Αποτελεσματική Επικοινωνία και Συμπεριφορά

Σεμινάριο : Αποτελεσματική Επικοινωνία και Συμπεριφορά

Ελαχιστοποίηση

Σκοπός Σεμιναρίου

Η επικοινωνία είναι πιθανότατα η βασικότερη ικανότητα του σύγχρονου ανθρώπου. Τόσο η γραπτή, όσο και η προφορική αλλά και οπτική επικοινωνία πρέπει να είναι σε επίπεδο τέτοιο το οποίο όχι απλά θα βοηθάει στην μεταφορά μηνυμάτων και στη συνεννόηση, αλλά και στην βελτίωση της κατανόησης και κατά συνέπεια της εξυπηρέτησης. Ανάλογα διαμορφώνεται και η επαγγελματική συμπεριφορά, ένα αναμφισβήτητο όπλο στον σύγχρονο επιχειρηματικό στίβο. Η σωστή επιλογή και καλή χρήση της συμπεριφοράς για να διευκολύνουμε μια συναλλαγή, αλλά και τα τυχόν λάθη που πρέπει να αποφεύγουμε είναι μερικά μόνο από τα σημεία που αναλύονται μέσα στην συγκεκριμένη εκπαιδευτική ενότητα.

Στο τέλος της εκπαίδευσης οι συμμετέχοντες θα είναι σε θέση:

  • να γνωρίζουν τα βασικά χαρακτηριστικά της αποτελεσματικής επικοινωνίας
  • να έρχονται σε επαφή με τους πελάτες εφαρμόζοντας τις οδηγίες της εταιρίας
  • να σκεφθούν σχετικά με την συμπεριφορά τους και την εντύπωση που δίνουν στους άλλους,
  • να γίνουν περισσότερο παρατηρητικοί σε ότι αφορά τον τρόπο που συμπεριφέρονται οι άλλοι, ώστε να μπορούν να καταλάβουν καλύτερα τις ανάγκες τους,
  • να κάνουν επιλογές σχετικά με την δική τους συμπεριφορά ώστε να μπορούν να βοηθούν τους άλλους.

 Το σεμινάριο Απευθύνεται

Το πρόγραμμα απευθύνεται σε πωλητές, και Στελέχη διαφόρων ειδικοτήτων και γενικά σε όλους τους υπαλλήλων ξενοδοεχείων οι οποίοι έρχονται σε καθημερινή επαφή με άλλους εργαζομένους, προϊσταμένους και πελάτες.

Διάρκεια Σεμιναρίου

 Το σεμινάριο διαρκεί απο 8 έως 16 ώρες

 Προϋποθέσεις Συμμετοχής στο Σεμινάριο

 Η συμμετοχή στο σεμινάριο δεν προϋποθέτει επαγγελματική εμπειρία.  

 Συνοπτικό Πρόγραμμα Σεμιναρίου

    • Ρόλος της αντίληψης στην επαφή με τον πελάτη
    • Μέθοδοι βελτίωσης της προφορικής επικοινωνίας
    • Σημασία της γλώσσας του σώματος
    • Επικοινωνία με συναδέλφους
    • Τηλεφωνική επικοινωνία και συμπεριφορά
    • Αποτελεσματική επικοινωνία
    • Πώς η συμπεριφορά αναπαράγει συμπεριφορά
    • Διαχωρισμός & Παρουσίαση εσωτερικών-εξωτερικών πελατών.
    • Βελτίωση των διόδων επικοινωνίας.
    • Τρόποι ελέγχου Οπτικής Συμπεριφοράς.
    • “Οι ματιές που σκοτώνουν“.

Μεθοδολογία Υλοποίησης Σεμιναρίου & Οπτικοακουστικά Μέσα

Πριν την έναρξη του προγράμματος ειδικά ερωτηματολόγια ανάλυσης αναγκών αποστέλλονται σε όλους τους υποψήφιους συμμετέχοντες προκειμένου να γίνει η καταγραφή των εξής στοιχείων:

  • Ακαδημαϊκό Υπόβαθρο
  • Επαγγελματική Εμπειρία στην προηγούμενη καριέρα
  • Τρέχουσα θέση στην Επιχείρηση
  • Προσδοκίες που επιθυμείτε να καλύψει το σεμινάριο
  • Άλλες παρατηρήσεις σχετικά με την υλοποίηση του Σεμιναρίου

 Έντυπο Υλικό

  • Σημειώσεις Εισηγητή και Βιβλίο του Εμπορίου.

Υπηρεσίες Catering - Coffee Break

Για τα σεμινάρια που διοργανώνονται πρωϊνές ώρες (09.00-17.00) προσφέρονται 2 Coffee Break με χυμό και βουτήματα (ένα κατά την άφιξή σας και ένα μετά το γεύμα) ενώ το μεσημέρι προσφέρεται καθιστό γεύμα με αναψυκτικό. Για τα σεμινάρια που διοργανώνονται απογευματινές ώρες (17.30-21.30 μμ) προσφέρονται Coffee Break, χυμός και βουτήματα καθόλη την διάρκεια του σεμιναρίου.

 Σχόλια - Παρατηρήσεις

Το σεμινάριο στηρίζεται σε ενεργητικές εκπαιδευτικές τεχνικές.

Text/HTML

Ελαχιστοποίηση

 

 Σχετικά Σεμινάρια

Βασικό Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα Στελεχών Ξενοδοχείων  ||  Front Desk: Υποδοχή και Εξυπηρέτηση στο Ξενοδοχείο  ||  Οροφοκομία (HouseKeeping)  ||  Πυρασφάλεια και Παροχή Πρώτων Βοηθειών  ||  Διατμηματική Συνεργασία (Team Working)  ||  Τεχνικές Πωλήσεων για τμήματα Κρατήσεων  ||  Τεχνικές Πωλήσεων Ξενοδοχειακών Υπηρεσιών  ||  Αποτελεσματική Επικοινωνία και Συμπεριφορά  ||  Παροχή Πρώτων Βοηθειών για Υπαλλήλους Ξενοδοχείων  ||  Σύγχρονες τεχνικές παρασκευής coctails  ||  Αρχές Επιτυχημένης Εμφάνισης (Image Making)  ||  Ασφάλεια και Υγιεινή Τροφίμων (Ε.Φ.Ε.Τ - HACCP)  ||  Εστιατορική Τέχνη  ||  Βασικές Αρχές Οινολογίας  ||  Στρατηγικός Σχεδιασμός Εισοδήματος (Yield Mgmt)  ||  Αγγλικά για καμαριέρες  ||  Διαχείριση εγκατάστασης Φυσικού Αερίου   ||  Εξυπηρέτηση Πελατών για Υπαλλήλους Εστιατορίων

Εκδηλώστε Ενδιαφέρον

Ελαχιστοποίηση

Πληροφορίες

Ελαχιστοποίηση

Επικοινωνία

Ελαχιστοποίηση

  Q-Training  Αθήνα: Εκπαιδευτικό Κέντρο: Καλλιρρόης 85, 117 45, Νέος Κόσμος (100μ από Metro Fix), Κεντρικά Γραφεία: Ηρακλέους 11, 117 43, Νέος Κόσμος Τηλ. Κέντρο: 210 9244468  Fax. 210 9244510 e-mail: info@q-training.gr   Θεσσαλονίκη: Τηλ. 23920 92542, Fax. 23920 92543, Ιωάννινα: Πλατεία Ομήρου 12, Τηλ. 2651067888 Σύρος: Αντώνιος Βουτσίνος, Φολεγάνδρου 17, Τηλ. 2281086844

Αρχική | Προγραμματισμένα Σεμινάρια | Δομή Site