Σεμινάρια >> Με Βάση Μέγεθος, Κλάδο ή Ειδικότητα >> Με βάση κλάδο Επιχείρησης >> Ξενοδοχειακός >> Front Desk: Υποδοχή και Εξυπηρέτηση στο Ξενοδοχείο

Σεμινάριο Front Desk: Υποδοχή και Εξυπηρέτηση στο Ξενοδοχείο

Ελαχιστοποίηση

Σκοπός Σεμιναρίου

Η απόκτηση γνώσεων στην οργάνωση και λειτουργία των επιχειρήσεων, στην ποιοτική εξυπηρέτηση των πελατών στις λειτουργίες επικοινωνίας και κανόνες συμπεριφοράς με συνεργάτες, πελάτες και στο κοινό. Η αναβάθμιση των γνώσεων και δεξιοτήτων των εργαζομένουν που θα πάρουν μέρος στο συγκεκριμένο πρόγραμμα, θα ενισχύσει την ανταγωνιστική θέση των επιχειρήσεων στις οποίες απασχολούνται και θα βελτιώσει τις επιχειρηματικές τους δραστηριότητες και τα οικονομικά τους μεγέθη έτσι ώστε: Οι καταρτιζόμενοι να κατανοούν τους μηχανισμούς που διέπουν τη λειτουργία του σημερινού ξενοδοχειακοού περιβάλλοντος.

•Nα έχουν γνώση των σύγχρονων αναγκών και των χαρακτηριστικών των σύγχρονων ξενοδοχειακών επιχειρήσεων

•Να έρθουν σε επαφή με τις βασικές αρχές του Μάνατζμεντ και Μάρκετινγκ.

•Να καταστούν οι καταρτιζόμενοι ικανοί να προσδιορίζουν τις ανάγκες των πελατών και να εξασφαλίζουν αγαθά και υπηρεσίες.

•Να κατανοήσουν τη σημασία και να είναι σε θέση να εφαρμόσουν τους κανόνες επικοινωνίας και συμπεριφοράς με τους πελάτες σε μία σύγχρονη ξενοδοχειακή επιχείρηση.

•Να κατανοήσουν βασικά θέματα που αφορούν την οργάνωση των επισιτιστικών τμημάτων των ξενοδοχείων (κουζίνα, εστιατόριο, μπαρ, αποθήκη)

•Να έχουν γνώση στις βασικές αρχές καλής εξυπηρέτησης πελατών

•Nα έχουν γνώση θεμάτων που αφορούν την υπηρεσία ορόφων ξενοδοχειακών επιχειρήσεων, όπως είναι η οργάνωση του τμήματος, τα στοιχεία του δωματίου, η διαδικασία καθαριότητας και τα μέτρα ασφάλειας που πρέπει να τηρούνται

•Nα έχουν γνώση σχετικές με την υγιεινή και ασφάλεια στον εργασιακό χώρο και την εργατική νομοθεσία.

 

 Το σεμινάριο Απευθύνεται

Σε στελέχη Εξυπηρέτησης (Service Staff) ξενοδοχειακών μονάδων.

 

 Διάρκεια Σεμιναρίου

  Το σεμινάριο διαρκεί 16 ώρες

 

 Προϋποθέσεις Συμμετοχής στο Σεμινάριο

 Η συμμετοχή στο σεμινάριο προϋποθέτει επαγγελματική εμπειρία.

 

 Συνοπτικό Πρόγραμμα Σεμιναρίου

1Βασικές αρχές λειτουργίας των επιχειρήσεων

2.Τουριστικό Marketing -Βασικές αρχές, ορισμοί και αρχές του Marketing

  • Εφαρμογή του Marketing στην τουριστική αγορά

  • Τουριστική προσφορά και τουριστική ζήτηση

  • Ανάλυση του ανταγωνισμού και θέματα που αφορούν την έρευνα αγοράς

  • Θέματα επιλογής στρατηγικής Marketing

  • Θέματα Τιμής και παράγοντες διαμόρφωσης και καθορισμού της τιμής

  • Η διανομή του τουριστικού προϊόντος Προώθηση,

  • Διαφήμιση

  • Επικοινωνία

  • Γνωριμία, με τους τρόπους εφαρμογής του Τουριστικού Marketing σε ευρωπαϊκό επίπεδο

3.Υποδοχή

  • Ποιοτική εξυπηρέτηση πελατών

  • Θέματα οργάνωσης τμήματος Υποδοχής και λειτουργία του

  • Κρατήσεις, αφίξεις, αναχωρήσεις

  • Κανονισμοί

  •  Νομοθεσία.

  • Λεξιλόγιο όρων της Υποδοχής,

  • Έννοια της ποιότητας για τον πελάτη,

  • Σημασία ποιοτικής εξυπηρέτησης,

  • Αποτελεσματική και αναποτελεσματική εξυπηρέτηση.

  • Ποιότητα εξυπηρέτησης,

  • Εξοπλισμός και ποιοτική εξυπηρέτηση,

  • Τα βήματα προς την επιτυχία (ικανότητες – δεξιότητες του ανθρώπινου δυναμικού στις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις),

  • Ο πελάτης, η ψυχολογία του

  • Αγαθά και Υπηρεσίες που ικανοποιούν τον πελάτη,

  • Μηχανισμοί επικοινωνίας

  •  Ικανόητες

  • δεξιότητες Επικοινωνίας,

  • Προφορική - Γραπτή επικοινωνία

  • Γλώσσα σώματος,

  • Συμπεριφορά προς τον πελάτη

  • Εμφάνιση / Σχέσεις με τους πελάτες

4.Μαζική Εστίαση και Προμήθειες Ξενοδοχείων

  • Κύρια θέματα που αφορούν την παραγωγή και την διάθεση επισιτιστικών προϊόντων

  • Οργάνωσης επισιτιστικών τμημάτων (κουζίνα, εστιατόριο, μπαρ)

  • Λειτουργία εστιατορίου και αρχές εστιατορικής τέχνης

  • Λειτουργία αποθήκης, τμήμα αγορών και προμηθειών

    σύνταξη προδιαγραφών

  • Ειδικά θέματα μπαρ (Τύποι μπαρ, Εξοπλισμός, Σύνθεση καταλόγου ποτών και κρασιών)

  • Βασικές αρχές καλής εξυπηρέτησης πελατών.

5.Υπηρεσία Ορόφων

  • Στοιχεία δωματίου

  • Εξειδικευμένο έργο της υπηρεσίας ορόφων

  • Διαδικασία καθαριότητας και εξυπηρέτησης πελατών

  • Μέτρα ασφαλείας

  • Καθήκοντα προϊσταμένου ορόφου

6.Υγιεινή και ασφάλεια της εργασίας

  •  Προστασία του περιβάλλοντος

  • Εργασιακές σχέσεις

     

Μεθοδολογία Υλοποίησης Σεμιναρίου & Οπτικοακουστικά Μέσα

Πριν την έναρξη του προγράμματος ειδικά ερωτηματολόγια ανάλυσης αναγκών αποστέλλονται σε όλους τους υποψήφιους συμμετέχοντες προκειμένου να γίνει η καταγραφή των εξής στοιχείων:

  • Ακαδημαϊκό Υπόβαθρο
  • Επαγγελματική Εμπειρία στην προηγούμενη καριέρα
  • Τρέχουσα θέση στην Επιχείρηση
  • Προσδοκίες που επιθυμείτε να καλύψει το σεμινάριο
  • Άλλες παρατηρήσεις σχετικά με την υλοποίηση του Σεμιναρίου

 Έντυπο Υλικό

  • Σημειώσεις Εισηγητή και Βιβλίο του Εμπορίου.

     

Υπηρεσίες Catering - Coffee Break

Για τα σεμινάρια που διοργανώνονται πρωϊνές ώρες (09.00-17.00) προσφέρονται 2 Coffee Break με χυμό και βουτήματα (ένα κατά την άφιξή σας και ένα μετά το γεύμα) ενώ το μεσημέρι προσφέρεται καθιστό γεύμα με αναψυκτικό. Για τα σεμινάρια που διοργανώνονται απογευματινές ώρες (17.30-21.30 μμ) προσφέρονται Coffee Break, χυμός και βουτήματα καθόλη την διάρκεια του σεμιναρίου.

 

 Σχόλια - Παρατηρήσεις

Το σεμινάριο στηρίζεται σε ενεργητικές εκπαιδευτικές τεχνικές

 

Text/HTML

Ελαχιστοποίηση

 

 Σχετικά Σεμινάρια

Βασικό Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα Στελεχών Ξενοδοχείων  ||  Front Desk: Υποδοχή και Εξυπηρέτηση στο Ξενοδοχείο  ||  Οροφοκομία (HouseKeeping)  ||  Πυρασφάλεια και Παροχή Πρώτων Βοηθειών  ||  Διατμηματική Συνεργασία (Team Working)  ||  Τεχνικές Πωλήσεων για τμήματα Κρατήσεων  ||  Τεχνικές Πωλήσεων Ξενοδοχειακών Υπηρεσιών  ||  Αποτελεσματική Επικοινωνία και Συμπεριφορά  ||  Παροχή Πρώτων Βοηθειών για Υπαλλήλους Ξενοδοχείων  ||  Σύγχρονες τεχνικές παρασκευής coctails  ||  Αρχές Επιτυχημένης Εμφάνισης (Image Making)  ||  Ασφάλεια και Υγιεινή Τροφίμων (Ε.Φ.Ε.Τ - HACCP)  ||  Εστιατορική Τέχνη  ||  Βασικές Αρχές Οινολογίας  ||  Στρατηγικός Σχεδιασμός Εισοδήματος (Yield Mgmt)  ||  Αγγλικά για καμαριέρες  ||  Διαχείριση εγκατάστασης Φυσικού Αερίου   ||  Εξυπηρέτηση Πελατών για Υπαλλήλους Εστιατορίων

Εκδηλώστε Ενδιαφέρον

Ελαχιστοποίηση

Πληροφορίες

Ελαχιστοποίηση

Επικοινωνία

Ελαχιστοποίηση

  Q-Training  Αθήνα: Εκπαιδευτικό Κέντρο: Καλλιρρόης 85, 117 45, Νέος Κόσμος (100μ από Metro Fix), Κεντρικά Γραφεία: Ηρακλέους 11, 117 43, Νέος Κόσμος Τηλ. Κέντρο: 210 9244468  Fax. 210 9244510 e-mail: info@q-training.gr   Θεσσαλονίκη: Τηλ. 23920 92542, Fax. 23920 92543, Ιωάννινα: Πλατεία Ομήρου 12, Τηλ. 2651067888 Σύρος: Αντώνιος Βουτσίνος, Φολεγάνδρου 17, Τηλ. 2281086844

Αρχική | Προγραμματισμένα Σεμινάρια | Δομή Site