Σεμινάρια >> Με Βάση Μέγεθος, Κλάδο ή Ειδικότητα >> Με βάση κλάδο Επιχείρησης >> Ξενοδοχειακός >> Οροφοκομία (HouseKeeping)

Σεμινάριο : Οροφοκομίας (HouseKeeping) - Σεμινάρια Οροφοκομίας

Ελαχιστοποίηση

Σκοπός Σεμιναρίου

Η καλή λειτουργία και η εικόνα ενός ξενοδοχείου εξαρτώνται ως ένα μεγάλο βαθμό από την καθαριότητα και την άνεση των κοινόχρηστων χώρων και κυρίως των δωματίων του. Οι ξενοδοχειακές εγκαταστάσεις αναγνωρίζοντας τη σπουδαιότητα παρουσίασης μιας καλής εικόνας στον πελάτη, φροντίζουν να διατηρούν ένα ειδικό τμήμα επιφορτισμένο με την καθαριότητα και την συντήρηση των χωρών του ξενοδοχείου, το οποίο ονομάζεται Υπηρεσία Ορόφων ή Οροφοκομία (Housekeeping Department). Για να είναι αποτελεσματικό και να λειτουργεί σωστά ένα τέτοιο τμήμα υπάρχουν κανόνες που πρέπει να ακολουθούνται από τους εργαζόμενους όσο αφορά τις εργασίες που τους έχουν ανατεθεί αλλά επίσης υπάρχουν κανόνες οι οποίοι συντελούν στην σωστή αντιμετώπιση πελατών αλλά και συναδέλφων.

Στο τέλος της εκπαίδευσης οι συμμετέχοντες θα είναι σε θέση:

  • Να αποκτήσουν τη διακριτικότητα που χρειάζεται ώστε να μην ενοχλούνται οι πελάτες.
  • Να βελτιωθούν στον τρόπο καθαρισμού όλων των χώρων προσέχοντας ακόμα και λεπτομέρειες που κάνουν όμως τη διαφορά.
  • Να δώσουν βάση στην εξωτερική τους εμφάνιση.
  • Να αποκτήσουν σωστή συμπεριφορά απέναντι σε πελάτες και πελάτες V.I.P.
  • Να αναπτύξουν μια καλύτερη συνεργασία με τους υπόλοιπους εργαζομένους.
  • Να αντιμετωπίζουν και να εξυπηρετούν καλύτερα τον πελάτη.

 Το σεμινάριο Απευθύνεται

To πρόγραμμα απευθύνεται σε προϊσταμένες ορόφου, καμαριέρες και καθαρίστριες ξενοδοχείων.

Διάρκεια Σεμιναρίου

 Το σεμινάριο διαρκεί απο 8 έως 16 ώρες

 Προϋποθέσεις Συμμετοχής στο Σεμινάριο

 Η συμμετοχή στο σεμινάριο δεν προϋποθέτει επαγγελματική εμπειρία.  

 Συνοπτικό Πρόγραμμα Σεμιναρίου

    • Ποιος είναι ο ρόλος του τμήματος οροφοκομίας.
    • Είσοδος προσωπικού στο δωμάτιο του πελάτη.
    • Καθαριότητα δωματίου, μπάνιου και κοινόχρηστων χώρων.
    • Σωστή  μεταφορά επίπλων.
    • Νυχτερινή υπηρεσία δωματίων.
    • Ενδυμασία και εμφάνιση προσωπικού.
    • Εύρεση χαμένων αντικειμένων και διαδικασία που πρέπει να ακολουθηθεί.
    • Κανόνες για αποφυγή παρεξηγήσεων.
    • Έλεγχος ορόφων και κοινόχρηστων χώρων.
    • Συμπεριφορά προσωπικού προς τους πελάτες.
    • Εξυπηρέτηση V.I.P.
    • Σωστή χρήση χημικών και απορρυπαντικών προϊόντων.
    • Συνεργασία με συναδέλφους.
    • Επικοινωνία με πελάτες στα αγγλικά- χρήσιμες λέξεις & εκφράσεις.

Μεθοδολογία Υλοποίησης Σεμιναρίου & Οπτικοακουστικά Μέσα

Πριν την έναρξη του προγράμματος ειδικά ερωτηματολόγια ανάλυσης αναγκών αποστέλλονται σε όλους τους υποψήφιους συμμετέχοντες προκειμένου να γίνει η καταγραφή των εξής στοιχείων:

  • Ακαδημαϊκό Υπόβαθρο
  • Επαγγελματική Εμπειρία στην προηγούμενη καριέρα
  • Τρέχουσα θέση στην Επιχείρηση
  • Προσδοκίες που επιθυμείτε να καλύψει το σεμινάριο
  • Άλλες παρατηρήσεις σχετικά με την υλοποίηση του Σεμιναρίου

 Έντυπο Υλικό

  • Σημειώσεις Εισηγητή και Βιβλίο του Εμπορίου.

Υπηρεσίες Catering - Coffee Break

Για τα σεμινάρια που διοργανώνονται πρωϊνές ώρες (09.00-17.00) προσφέρονται 2 Coffee Break με χυμό και βουτήματα (ένα κατά την άφιξή σας και ένα μετά το γεύμα) ενώ το μεσημέρι προσφέρεται καθιστό γεύμα με αναψυκτικό. Για τα σεμινάρια που διοργανώνονται απογευματινές ώρες (17.30-21.30 μμ) προσφέρονται Coffee Break, χυμός και βουτήματα καθόλη την διάρκεια του σεμιναρίου.

 Σχόλια - Παρατηρήσεις

Το σεμινάριο στηρίζεται σε ενεργητικές εκπαιδευτικές τεχνικές.

Text/HTML

Ελαχιστοποίηση

 

 Σχετικά Σεμινάρια

Βασικό Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα Στελεχών Ξενοδοχείων  ||  Front Desk: Υποδοχή και Εξυπηρέτηση στο Ξενοδοχείο  ||  Οροφοκομία (HouseKeeping)  ||  Πυρασφάλεια και Παροχή Πρώτων Βοηθειών  ||  Διατμηματική Συνεργασία (Team Working)  ||  Τεχνικές Πωλήσεων για τμήματα Κρατήσεων  ||  Τεχνικές Πωλήσεων Ξενοδοχειακών Υπηρεσιών  ||  Αποτελεσματική Επικοινωνία και Συμπεριφορά  ||  Παροχή Πρώτων Βοηθειών για Υπαλλήλους Ξενοδοχείων  ||  Σύγχρονες τεχνικές παρασκευής coctails  ||  Αρχές Επιτυχημένης Εμφάνισης (Image Making)  ||  Ασφάλεια και Υγιεινή Τροφίμων (Ε.Φ.Ε.Τ - HACCP)  ||  Εστιατορική Τέχνη  ||  Βασικές Αρχές Οινολογίας  ||  Στρατηγικός Σχεδιασμός Εισοδήματος (Yield Mgmt)  ||  Αγγλικά για καμαριέρες  ||  Διαχείριση εγκατάστασης Φυσικού Αερίου   ||  Εξυπηρέτηση Πελατών για Υπαλλήλους Εστιατορίων

Εκδηλώστε Ενδιαφέρον

Ελαχιστοποίηση

Πληροφορίες

Ελαχιστοποίηση

Επικοινωνία

Ελαχιστοποίηση

  Q-Training  Αθήνα: Εκπαιδευτικό Κέντρο: Καλλιρρόης 85, 117 45, Νέος Κόσμος (100μ από Metro Fix), Κεντρικά Γραφεία: Ηρακλέους 11, 117 43, Νέος Κόσμος Τηλ. Κέντρο: 210 9244468  Fax. 210 9244510 e-mail: info@q-training.gr   Θεσσαλονίκη: Τηλ. 23920 92542, Fax. 23920 92543, Ιωάννινα: Πλατεία Ομήρου 12, Τηλ. 2651067888 Σύρος: Αντώνιος Βουτσίνος, Φολεγάνδρου 17, Τηλ. 2281086844

Αρχική | Προγραμματισμένα Σεμινάρια | Δομή Site