Σεμινάρια >> Με Βάση Μέγεθος, Κλάδο ή Ειδικότητα >> Με βάση κλάδο Επιχείρησης >> Ξενοδοχειακός >> Τεχνικές Πωλήσεων Ξενοδοχειακών Υπηρεσιών

Σεμινάριο : Τεχνικές Πωλήσεων Ξενοδοχειακών Υπηρεσιών (Hotel Sales Techniques)

Ελαχιστοποίηση

Σκοπός Σεμιναρίου

Η διαδικασία πώλησης προϊόντων τουρισμού έχει στο σύνολό της μια ιδιαιτερότητα σε σχέση με τα υπόλοιπα είδη πωλήσεων που υπάρχουν. Πρόκειται σαφώς για πώληση υπηρεσιών, που όμως από πολλούς θεωρείται ασαφής ως προς το περιεχόμενό της, μια και αφορά σε υπηρεσίες που έχουν να κάνουν με έννοιες όπως φιλοξενία, εστίαση κτλ. Πλέον ακόμα και αυτές οι έννοιες παίρνουν μια πιο απτή μορφή, όταν αναφερόμαστε σε «ξενοδοχειακά πακέτα», «είδη κρατήσεων» κτλ, και κατ’ επέκταση  μπορούν να συστηματοποιηθούν και να διδαχθούν σε υπαλλήλους ξενοδοχειακών εγκαταστάσεων. Με το σεμινάριο αυτό προτείνουμε σύγχρονους τρόπους και τεχνικές πωλήσεων που αφορούν στον ξενοδοχειακό κλάδο και συμβάλλουν στην αύξηση των κρατήσεων ενός ξενοδοχείου (και τη διατήρηση αυτής στο πέρασμα του χρόνου), χωρίς καμία εξωτερική παρέμβαση, παρά μόνο με τη συμβολή των  ίδιων των υπαλλήλων του.

Στο τέλος της εκπαίδευσης οι συμμετέχοντες θα είναι σε θέση:

  • Να γνωρίζουν τις τεχνικές των αποτελεσματικών πωλήσεων προϊόντων και υπηρεσιών στους χώρους των ξενοδοχειακών εγκαταστάσεων.
  • Να προσεγγίζουν τους πελάτες χρησιμοποιώντας τις κατάλληλες τεχνικές επικοινωνίας  δημιουργώντας μια θετική εικόνα για όλη την επιχείρηση.
  • Να ανταποκρίνονται και να αντιμετωπίζουν άμεσα τα παράπονα των πελατών.
  • Να βελτιώσουν την απόδοσή τους σε σχέση με την πώληση.

 Το σεμινάριο Απευθύνεται

Το πρόγραμμα απευθύνεται σε υπαλλήλους των ξενοδοχείων με έμφαση στους εργαζομένους των τμημάτων κρατήσεων.

Διάρκεια Σεμιναρίου

 Το σεμινάριο διαρκεί 16 ώρες

 

 Προϋποθέσεις Συμμετοχής στο Σεμινάριο

 Η συμμετοχή στο σεμινάριο προϋποθέτει επαγγελματική εμπειρία.  

 

 Συνοπτικό Πρόγραμμα Σεμιναρίου

    • Η αξία της πώλησης ξενοδοχειακών πακέτων. Η αποτελεσματική διαχείριση της πώλησης προϊόντων φιλοξενίας και εστίασης. Οι ιδιαιτερότητες της διαδικασίας πώλησης προϊόντων τουρισμού.
    • Tα χαρακτηριστικά του ανθρώπου της πώλησης ξενοδοχειακών προϊόντων.
    • Το άγχος της πώλησης - Η μετατροπή του σε θετική ενέργεια. Η επικοινωνία μέσα από τη συναισθηματική νοημοσύνη. Λεκτική και μη λεκτική επικοινωνία.
    • Τα καθήκοντα του ανθρώπου της ξενοδοχειακής πώλησης.
    • Τα βήματα της επιτυχημένης πώλησης των κρατήσεων.
    • Η μεθοδολογία του FABP στην εικόνα του ξενοδοχείου - Η εγγυημένη παρουσίαση των ξενοδοχειακών υπηρεσιών.
    • Σύγχρονες τεχνικές πωλήσεων. Η θετικότητα στην πώληση υπηρεσιών ξενοδοχείου.
    • Η ικανότητα να αντιμετωπίζεις παράπονα και αντιρρήσεις των φιλοξενούμενων. Οι δύσκολες απαντήσεις στα ερωτήματα του εταιρικού πελάτη.
    • Η ικανότητα να επιτυγχάνεις στόχους και να διαμορφώνεις αυξητική τάση στις κρατήσεις.
    • Πουλώντας τα συνολικά πακέτα. Τα εργαλεία της επιτυχίας στις πωλήσεις φιλοξενίας και εστίασης.
    • Η στρατηγική προσέγγιση του πράκτορα. Αντιμετωπίζοντας το επαγγελματικό και προσωπικό προφίλ του ξενοδοχειακού πράκτορα.
    • Οι τεχνικές διατήρησης του υπάρχοντος πελάτη.
    • Το αποτελεσματικό κλείσιμο της πώλησης των υπηρεσιών του ξενοδοχείου.
    • Η αξία της συμβουλευτικής πώλησης.
    • Η πώληση της συνολικής αξίας του ξενοδοχείου.
    • Η διαχείριση του χρόνου στην αγορά.
    • Η οργάνωση  πωλήσεων εσωτερικού και εξωτερικού.
    • Η τέχνη της διαπραγμάτευσης κατά την επίσκεψη του πελάτη. Ο πελάτης έχει πάντα δίκιο;

Μεθοδολογία Υλοποίησης Σεμιναρίου & Οπτικοακουστικά Μέσα

Πριν την έναρξη του προγράμματος ειδικά ερωτηματολόγια ανάλυσης αναγκών αποστέλλονται σε όλους τους υποψήφιους συμμετέχοντες προκειμένου να γίνει η καταγραφή των εξής στοιχείων:

  • Ακαδημαϊκό Υπόβαθρο
  • Επαγγελματική Εμπειρία στην προηγούμενη καριέρα
  • Τρέχουσα θέση στην Επιχείρηση
  • Προσδοκίες που επιθυμείτε να καλύψει το σεμινάριο
  • Άλλες παρατηρήσεις σχετικά με την υλοποίηση του Σεμιναρίου

 Έντυπο Υλικό

  • Σημειώσεις Εισηγητή και Βιβλίο του Εμπορίου.

     

Υπηρεσίες Catering - Coffee Break

Για τα σεμινάρια που διοργανώνονται πρωϊνές ώρες (09.00-17.00) προσφέρονται 2 Coffee Break με χυμό και βουτήματα (ένα κατά την άφιξή σας και ένα μετά το γεύμα) ενώ το μεσημέρι προσφέρεται καθιστό γεύμα με αναψυκτικό. Για τα σεμινάρια που διοργανώνονται απογευματινές ώρες (17.30-21.30 μμ) προσφέρονται Coffee Break, χυμός και βουτήματα καθόλη την διάρκεια του σεμιναρίου.

 

 Σχόλια - Παρατηρήσεις

Το σεμινάριο στηρίζεται σε ενεργητικές εκπαιδευτικές τεχνικές.

Text/HTML

Ελαχιστοποίηση

 

 Σχετικά Σεμινάρια

Βασικό Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα Στελεχών Ξενοδοχείων  ||  Front Desk: Υποδοχή και Εξυπηρέτηση στο Ξενοδοχείο  ||  Οροφοκομία (HouseKeeping)  ||  Πυρασφάλεια και Παροχή Πρώτων Βοηθειών  ||  Διατμηματική Συνεργασία (Team Working)  ||  Τεχνικές Πωλήσεων για τμήματα Κρατήσεων  ||  Τεχνικές Πωλήσεων Ξενοδοχειακών Υπηρεσιών  ||  Αποτελεσματική Επικοινωνία και Συμπεριφορά  ||  Παροχή Πρώτων Βοηθειών για Υπαλλήλους Ξενοδοχείων  ||  Σύγχρονες τεχνικές παρασκευής coctails  ||  Αρχές Επιτυχημένης Εμφάνισης (Image Making)  ||  Ασφάλεια και Υγιεινή Τροφίμων (Ε.Φ.Ε.Τ - HACCP)  ||  Εστιατορική Τέχνη  ||  Βασικές Αρχές Οινολογίας  ||  Στρατηγικός Σχεδιασμός Εισοδήματος (Yield Mgmt)  ||  Αγγλικά για καμαριέρες  ||  Διαχείριση εγκατάστασης Φυσικού Αερίου   ||  Εξυπηρέτηση Πελατών για Υπαλλήλους Εστιατορίων

Εκδηλώστε Ενδιαφέρον

Ελαχιστοποίηση

Πληροφορίες

Ελαχιστοποίηση

Επικοινωνία

Ελαχιστοποίηση

  Q-Training  Αθήνα: Εκπαιδευτικό Κέντρο: Καλλιρρόης 85, 117 45, Νέος Κόσμος (100μ από Metro Fix), Κεντρικά Γραφεία: Ηρακλέους 11, 117 43, Νέος Κόσμος Τηλ. Κέντρο: 210 9244468  Fax. 210 9244510 e-mail: info@q-training.gr   Θεσσαλονίκη: Τηλ. 23920 92542, Fax. 23920 92543, Ιωάννινα: Πλατεία Ομήρου 12, Τηλ. 2651067888 Σύρος: Αντώνιος Βουτσίνος, Φολεγάνδρου 17, Τηλ. 2281086844

Αρχική | Προγραμματισμένα Σεμινάρια | Δομή Site